úterý 26. března 2013

Tento způsob jara zdá se mi dost nešťastný

26.3.2013

... a nejsem asi jediná, kdo si to myslí.

Ne, nebudu řešit, že loni bylo kolem dvaceti stupńů (což mi připadá docela dost, na březen), moje kolegyně v práci se nechala slyšet, že je to přece normální, vždyť v březnu je ještě chladno. Ano, je chladno - ale není lednově. Toto je počasí lednové a doba ledová. I když doufám, že krátkodobá a ze povolí i bez přítomnosti veverky šavlozubé. A normální to není... v sudu mám zamrzlou vodu, asi deset čísel a už nemám sílu ani chuť led rozbíjet. Buď sud vydrží, nebo praskne, vem to čert.
 
Měla jsem fotku toho sudu, vypadal jako šikmá věž v Pise. Ale je fuč. 


A jak se nakonec ukázalo, sud byl promrzlej skrz naskrz. Takže po povolení ledu šel na sběrný dvůr. 

Žádné komentáře:

Okomentovat