pátek 8. března 2013

Nemalé radosti 5

8,3,2013

Ještě jsem tady.



Konečně odneseny podklady pro daně a jedna z otravných povinností odškrtnuta. Sice není poslední, ale je dost podstatná.


Totální zlikvidování drzé a vlezlé myši. Myslím, té živé.
Moje kočka hrdinka.
A půlnoční úklid šuflat v prádelníku. Teda, nevím, jestli se tohle může počítat k nemalým radostem. Leda bych měla nemalou radost, že jsou zlikvidovány stopy po té zatracené myši.
(P.S. proč půlnoční? Protže jsem na tu mrchu přišla o půlnoci!)


Příjemná stránka protivné nemoci - spánek a spánek. Filmy, většinou třetinkové (pro zbytek filmu jsem usnula). Konečně po kouskách dosledovaný asijský film s titulky (See your after school). Přečtena červenoknihovnická oddychovka. Ďáblova nevěsta! Skvělá romantika.


Nádherný sen, kdy se mi vrátila mamka, sice se zdravotními problémy, ale myslí takovou, jaká bývala dřív, veselá a milá - a kdy jsem zjistila, že ta paní, co zemřela, byla úplně cizí osoba, která byla mámě jenom šíleně podobná. Obvolávání příbuzenstva, že je všechno jinak. Navíc se objevilo malé bílé koťátko a strýček ze zapomenuté rodové linie, který byl majetný a dal mi práci.
Sen tolik intenzivní, že jsem chvíli po probuzení věřila, že je to skutečnost a musela se vědomě vrátit do reality.


Konečně, konečně, konečně se mi povedlo najít Jestřábí ženu s prvním dabingem!
Ač se to někomu může zdát jako pitomost, pro mě to je opravdu neuvěřitelná radost.
Protože jsem už jsem myslela, že první dabing je beznadějně ztracen.

(Na vysvětlenou - tento film jsem si kdysi nahrávala, když jej poprvé vysílali - ale kvalita obrazu byla trochu horší. Protože ho po čase vysílali znovu, tak jsem tuto verzi přemazala, že si ho nahraju znovu a lépe. Jenže mě zaskočili jak vlci s tím, že dabing byl nový... a horší. Od té doby jsem se pídila po verzi s prvním dabingem, bezvýsledně. Až doteď!)


Žádné komentáře:

Okomentovat