středa 20. května 2015

Kytičkově a citátově

Dnes jsem dala malý květinový výběr, foceno v posledních týdnech. Takový malý kytičkový pelmel.
Do rubriky emailovky zařazeno kvůli citátům.

Aby to nebylo jen fotkově fádní, přidala jsem pár vybraných citátů...

Jsem naživu. Teď jenom jím a nic jiného kromě jídla nedělám. Když se pak vydám na cestu, budu jenom na cestě. Když budu muset bojovat, umřu možná stejně tak dobře, jako kdykoli jindy. Protože já nežiju ani ve své minulosti, ani ve své budoucnosti. Mám jenom přítomnost a to mě zajímá. A když budeš moci vždycky zůstat v přítomnosti, budeš šťastný.

Paulo Coelho


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Člověk začne chápat život, teprve když začne myslet na smrt.

Jiří Hubač


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Člověk je zvláštní tvor! Děsí ho, přichází- li o bohatství, avšak zůstává lhostejný k tomu, že nenávratně míjejí dny jeho života.

Abú al Farah


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bůh stvořil vesmír, zemi, život i člověka. Člověk stvořil alkohol, aby se ten zatracený život na zemi dal vydržet.

Lydie Gigerichová


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trp, člověče, jestli ti rvou po kouscích srdce, poděkuj jim ještě za svá trápení, jsou krásnější než neurčitá prázdnota těch, kteří nemají čeho litovat.

Debussy


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jsem tady a zrovna teď píšu na počítači. Až dopíšu, půjdu si zapnout Gilmorova děvčata. Už jedu poslední řadu. A možná u toho budu štrikovat, mám rozdělaný první rukáv. Jestli z to ho bude nakonec halenka, uvidím, jestli se ta halenka prodá, uvidím, jestli se neprodá, tak ji rozpárám a uštrikuji z ní letní plédík.

Přeji vám všem hezkou neděli!
A nerada to říkám, ale mohlo by trochu zapršet...


Žádné komentáře:

Okomentovat