neděle 6. prosince 2015

Mikulášské rozsvěcení

My nejsme žádní fouňové a nebojíme se útoků. Ale taky je fakt, že jsme zaprděná dědina, která za výbuchy nestojí. Takže, hrdě a bez skrupulí se dnes rozsvěcel vánoční strom u kostela a přizván Mikuláš s čertem a andělem.

Každoroční akcička, kde se schází rodinky s dětmi, pár čučáků a kam přichází Mikulášská trojka s čertem a andělem a děti zpívají nebo odříkávají básničky a dostávají za to dárečky.
Dospělí kibicírují, zírají, drbou nebo fotí a točí.
Také se posilňují nabízeným čajem, svařákem a vánočním cukrovím, napečeným dobrovolnicemi.
Závěrem muzikanti, muzika a vánoční písničky.
Chyběl jen sníh.

Vánoční strom letos pěkně barevně nazdoben.


Novinkou byl vánoční sněhulákový obraz, s otvorem pro hlavu a vyfocení vlastních vánočních portrétů.


To, co vypadá trochu jako zástup rohatejch, jsou jen místní přihlížející a světelně mázlá fotka.


A zde v lehkém zatemnění Mikuláš versus dítě.


Tahle profiloffka se mi prostě líbila.


Znovu Mikáláš a vpravo lehce mázlý anděl. Vypadají kapku přízračně...


S andělem byl vůbec problém. Moc se mi líbily andělské šaty, které byly tak trochu princeznovské.
Ale anděl měl syndrom našich koček - jakmile jsem zaměřila a cvakla, otočil se zády nebo byl vůbec v pohybu.
Takže získat jeho (její) foto zepředu byl opravdu kumšt.


Zde z jiného úhlu, fotka přiostřena, a přijasněna.


Upoutala mě velká světelná vločka. Jsem jako straka, líbí se mi všechno co svítí, bliká nebo se jiskří.


Kapela, nevím jestli místní nebo ze sousední vesnice, každopádně hráli s nasazením a chutí. Několik zpěvaček, z toho jedna s výrazným opravdu pěkným hlasem.


A poslední záběr zezadu... my jsme malí koledníci.




Čert tam byl, ale bohužel příliš splýval s pozadím. Měl opravdu čertovskou smůlu! Ale příště snad bude líp.


P.S. svařák byl opravdu dobrý, silně kořeněný.


Žádné komentáře:

Okomentovat