středa 17. března 2010

Pití kávy označuje osobnost

17.3.2010 (emailovka)

Pití kávy prý odpovídá typu osobnosti i sexualitě člověka
O sebevědomí, stresu a sexuálním životě člověka může vypovídat i pití kávy. Podle psychologů Judi Jamesové a Jamese Moora totiž i konzumace tohoto nápoje koreluje s osobnostními rysy a může tudíž poskytnout nonverbální klíče těm, kteří v nich umějí číst. Že někdo dává přednost silnému espresu bez cukru a jiný nedá dopustit na latté má totiž hlubší význam.


Milovníci espresa bývají často náladoví, otrlí a tvrdě pracující. Mají tendenci šéfovat a zvládat rychlé úkoly. Mají ale rádi také ztřeštěné věci, v noci rádi flámují a jedou na maximum. Mohou být zkušenými, vzrušujícími a suverénními milenci, ale rozhodně nejsou neochvějně věrní. Espreso je v konzumaci kávy to, co cigareta bez filtru pro kuřáky.

Minimalisty jsou ti, kdo volí černou kávu bez ničeho, nemají rádi ozdůbky a ke světu přistupují přímočaře. Bývají tiší a náladoví, ale také velmi náchylní ke krátkodobým výbuchům extroverze. Jsou složití, ale jinak vděční partneři.

Káva latté stojí nejčastěji před metrosexuály a milovníky plyšových medvídků, jsou velmi rádi milováni a velmi vřelí, ale problém u nich je, že se často projeví jejich zbrklost a nezralá část osobnosti.

Cappuccino si dopřejí extrovertní optimisté, jsou velmi výřeční, ale nemají rádi detaily a mají rádi materiální věci, ačkoli jimi nemusejí být posedlí. Umějí si velmi užívat sex, jsou smyslní, ale nenápaditý partner je začne velmi rychle nudit.

Kdo má hrůzu z kávy je ještě dítětem

Milovníci instantní kávy jsou radostní, upřímní, rádi se smějí a žijí na maximum. Na druhou stranu jsou ale méně odvážní v práci, nemají rádi snobství a domýšlivost. Při sexu si klidně nechají ponožky na nohách.

Na osoby konzumující kávu bez kofeinu se sójovým mlékem si musejí dávat pozor ti, kterým vadí milenec vybíravý, malicherný a upejpavý. Navíc bývají elitářští, nároční, dost často chtějí to, co mít nemohou, a často také skrývají své pravé já.

Frappé jsou trochu módou posedlí konzumenti. Dělají vše povrchně a jen jednou, často zbožňují celebrity a kopírují je. Styl je pro ně důležitější než podstata, a platí to i v posteli. Takže jejich vztah trvá stejně dlouho jako vypití oblíbeného poháru.

Neméně příznivě mluví Jamesová a Moore o lidech, kteří se kávy děsí. Kdo má hrůzu z kávy, má většinou hrůzu i ze života. Pokud někoho děsí chuť kávy, pak je ještě stále dítětem.

Ale Jamesová a Moore varují, že jejich popis neznamená, že když tu a tam člověk upustí od své oblíbené kávové pochoutky a vyzkouší třeba latté, frappé či cappuccino, lze ho hned hodnotit podle výše zmíněných charakteristik. Ty se týkají pouze těch, kteří uvedené nápoje silně preferují, když dostanou chuť na kofein.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat