neděle 12. října 2014

Takový malý říjnový pelmel

Ani nevím, jak rychle to uteklo od posledního výkecu a říjnový pelmel bych měla spíš udělat na konci října a ne v půlce, ale poslední dobou sem dávám spíš upozornění a recenze na knihy a filmy, tak abych to trochu osvěžila, žejo...

Co dělám?
Tajemství: nedělám nic!
Zahrádka - prokrastinace. (Nebo spíš, zlenivělost, přiznej si to).
Akorát jsem se dokopala k pořádnému sestříhání růží a pár přerostlých větví vrbky, bo se vyvážely popelnice, tak abych ji měla doplněnou, když už to platíme.

(Tuto růži jsem nestříhala, roste na jiné ulici a moc se mi líbila, orosenka)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rozhovor s jednou klientkou o sociálních dávkách, na které nedosáhla, když byl manžel bez práce a ona na mateřské. Nárok na sociální dávky jí vypočítávali z platu, který měla před dvěma roky a přestože už dva roky je na mateřské (a mateřská je poněkud v jiné výši než plat), nebrali to vůbec v úvahu. Samozřejmě nedostala nic, stručně řečeno. Na rozdíl od jiných, kteří dostanou naprosto všechno.

(Tuto Adelhaide Kracmeri jsem fotila též na jiné ulici, zaujalo mě, jak jsou ty květy velké, zřejmě jde o nějaký druh ibišku)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Výkec na Sedmičce ohledně zvedání minimálního platu. To by opravdu podniky položilo do bankrotu, kdyby přidali každému zaměstnanci třeba o dva tisíce navíc? Proč v tom případě manažerům vyplácejí půlmilionové částky měsíčně?
Řečnická otázka.

Sledování dokumentu Hypermarket, jeho pán a otrok. A přemýšlení, jak daleko jsme v té slavné demokracii došli.

Konečně neprší a je docela teplo a dnes svítí i sluníčko.

(Tyto jiřinky kvetou v mé džungli)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dívám se na Sherloka! Je skvělý, báječný a asi o něm napíšu.
Dočetla jsem Hadí zámok od Polly a o něm taky napíšu.
V zásobě mám několik dotazníků ze slavného projektu Liebster Award, vše v pořadníku.

V pátek jsem se totálně osypala, nevím po čem. Brutální, svědivý potvorstvo a Zodac došel.
V sobotu jsem objevila ještě pár tabletek Prothazinu, tak jsem jednu dala a do hodiny v pohodě. Jenom je ta tabletka trochu uspávací, takže jsem prospala půl soboty...

Moje brownies v soutěži zcela propadly, a když jsem viděla soutěžní výtvory ostatních, vůbec se nedivím. Ty dortíčky! To zdobení! Krása!
Ale to nevadí, stejně byly chuťově senzační.

A konečně mi došel email a esemeska, že reklamovaný tentononc mi opravili. Tak se těším, jak to vydrží akorát do konce záruky. V pondělí pro ně jedu.

Mír s vámi, zlatíčkové!

Žádné komentáře:

Okomentovat