neděle 2. září 2012

Hezký den s růžovým zátiším

2.9.2012
Po pravdě, čtení toho článku dost bolí, když vím, jak to dopadlo.

Venku je zima a mně je smutno.
Chci sluníčko.
Já vím, taky musí zapršet... ale už je to třetí den a mně je smutno po sluníčku.

Taky zmizelo moje oblíbené Movie Library, skvělý filmový rozcestník, na kterém jsem našla spoustu filmů, které jsem hledala a pár filmů, o kterých jsem ani nevěděla, že existují. Navíc filmy, ke kterým se daly opatřit titulky a to samé u seriálů.Na Movie Library jsem objevila Fringe, Internát a skvělý Můj přítel Monk. Na Movie Library toho byla vůbec spousta. Dokonce i dokumenty!

Čičák se trochu zlepšil. Už má hebčí srst, ne to schlíplé cosi, s vystrčenými kostmi, jak bylo minulou neděli. Už je trochu baculatější, antibiotika opravdu zabírají - i když to není v doporučených dávkách. Doporučenou dávku do něj prostě nedostanu.
Jen to nešťastné oko. A taky tlamík, brutálně oteklý. Obávám se, že to má někde zevnitř zahnisaný a že bude veterinář opravdu třeba.
Naštěstí žere. Sice jen syrové masenko, kuřecí, jatýrka - granule nepozře, ani maso z konzervy. Občas zobne sýr taveňák, ten mu taky chutná.

Prázdniny už skončily a mnohým nastanou školní povinnosti. To mi naštěstí nehrozí, ale trochu nostalgie zůstává. Maně přemýušlím, co upéct dobrého na nedělní odpoledne... a poněvadž jsem vytáhla listové těsto, tipuji, že bude štrůdl.
A možná i jablšpeky.

Prázdniny končí, venku je celkem hnusně - tak aspoň růžičkový pozdrav...
Nebo růžičkové pozdravy?










Žádné komentáře:

Okomentovat