neděle 23. září 2012

Vyhlášení vítěze, ceny a ocenění

23..9.2012

Musím přiznat, že takovou účast jsem nečekala. Počítala jsem optimisticky s nějakými patnácti fotografiemi, při počtu dvacet už bych to považovala za úspěch.


Nashromáždilo se mi 55 fotografií soutěžních od 26.blogerů (a hlavně blogerek, pravdaže...)
Těsně po zveřejnění mi ještě přišly dvě poslední, které už jsem do soutěže zařadit nemohla - jednak přišly "po uzávěrce" a pak, už jsem nemohla přidat anketní možnosti.
Ale byly natolik pěkné, že jsem je stejně vystavila, protože si zaslouží zhlédnutí.

K fotografiím samotným můžu říct, že mě mile překvapily - jednak to vypovídá něco o vás, a pak, dali jste si s tím práci. Některé fotografie byly opravdu na profesionální úrovni.
Ale hlavně, všechny byly vytvořeny s nadšením a s radostí a s dobrým pocitem něčeho pěkného.

Opravdu nevím, komu bych měla udělit jeden jediný hlas.

Když udělám jakousi prosívku (vážně nemůžu jmenovat všechny), tak výsledek by byl takový:

Velké sympatie ve mě vzbudila fotka číslo 1 - Prstýnek, ruka babičky od Leilyfrank. Rádi s oblibou fotíme děti a mladé lidi, ale na starší se poněkud zapomíná. Babička Leilyfrank má krásné ruce a prstýnek, co nosí, je jistě darovaný od srdce.

Další fotka, co mě nadchla, byl obraz č.3 - Za letní noci, od VendyW. VendyW si dala práci a obrázek zarámovala. Letně večerní zátiší má své kouzlo.

Naprosto perfektní, jak nápadem, tak fotograficky, se mi jeví foto č. 5, doprovázená poklesslostí od Pavla T., zvaného TlusŤjoch. Cibule s cibulí je dobrá hříčka, slovní i obrazová a báseň, i když nepatří do soutěže, je skvělá.

S příjemným zelenkavým nádechem a pěknými lahodícími předměty mi zalahodil pohled na fotku č.8, Koncert pro harfu a slamák, od Heleny Sychrové. Tedy, nevím, jestli je to zrovna harfa, ale je to pěkný a zajímavý strunný nástroj, a slaměný klobouk je ozdoben slunečnicí. Obrázek celkově dýchá pohodou.

Pohodově na mě zapůsobilo zátiší Olivětínský rybník (12) od Miroslava Šmída. Sice nesplňoval podmínky pro soutěž - zátiší mělo být vytvořené vlastoručně, nikoliv přírodně - ale fotka je moc pěkná a je to utěšený výhled na rybníček s vyšlapanou cestičkou...

Nezvykle cigaretové zátiší sestavil Moses. I ty prázdné krabičky mají pro něj nějaký symbolický význam. Malé figurky pro štěstí a dopis... i to jsou osobní věci. Krásné vzpomínky vždy zůstanou, fotka č.14.

Krásně romanticky na mě zapůsobilo zátišíko Belle starr, růže a šaty, od Verunky Bumblebee.
Fotečka je pod číslem 15. a růžová jí sluší.

17. fotka Dýňové trio od Milušky je krásné veselé a optimistické. Svou převažující oranžovou barvou rozhání chmury posledních uplakaných dní.

Něžná, ztracená, malá víla bez jména. Trochu jako z jiného světa na mě zapůsobila jemná krása od Šeříkové víly. Elfinka s růží, pod číslem 19.

Výrazné zátiší s Egonem, panem lebkou a origami lištičkou uspořádala Zabana, fotka č.21.

Krásné, zlatohnědé tóny kávy a ladící kafé šálek od Cielin. Fotka 23!

A hned 25.fotka Světýlka v tmách. Světýlka mám ráda, plamínky svíček a svic. Blogerka zvaná Knedla má světýlka také ráda a hezky se s námi podělila.

Od Ivy, která nemá blog, se mi líbily hned dvě zátiší. Zátiší s růží - výrazný červený květ růže a decentní zelené tóny lahví Sklo ve skle. Obraz 27 a 28.

Vesele a jahůdkově letně na mě působil Medvídkovský piknik v trávě. Fotka č.32. od Lenky.

S velkou láskou a péčí sestavené Zátiší pro maminku mi poslala Otavinka. Andílek, kytka v květináči, vějíř a malá, myšlenkami nabitá knížečka. Model zátiší pod číslem 36.

U Mnišky Tefohe jsem se nemohla rozhodnout mezi Malou Mniškou a kouzelnou krabičkou (37) a Knihou s růží a šálkem čaje (38). Jedna hezčí než druhá...

U Terless mě zase zaujalo docela neobvyklé zátiší Kousek časostroje. Ozubená kolečka jako šperk? Viděli jste pod č.41.

Velmi útulně na mě zapůsobilo Zátiší s panenkou od Pižlíka1.

Hudební zátiší se slunečnicí s názvem Podzim, od Jarmily. Jarmilka nejen miluje hudbu, ale vlastní i hudební nástroje (na další fotce housle). Podzim, č.49.

A Lucerna nám přinesla nádherného anděla v růžích. Andělská nevinnost a okvětní plátky... v krásném tónu, č.50

Janinka je asi taky skrytá romantička. Její světelné zátiší Večer (55) mi vnuká představu večeře při svíčkách a Malé noční hudby od Mozarta.


Zvlášť bych chtěla ocenit zcela civilní zátiší od Amélie (13), Zeleného kavalíra (16), Růženčina lázeňského vybavení (43) a horolezeckých atributů naší horolezkyně Pižlíka1 (44).
Poslední dvě fotky jsou umístěny hnedle pod sebou čirou náhodou, ale velice spolu ladí. Proč, domyslíte se sami...

Extra bonus bych chtěla přidělit nesoutěžní fotografii od dosud neznámého blogera Yřyka, človíčka pohodového a se smyslem pro humor. Mile mě překvapilo (ach, to ego), že v pozadí zátiší je monitor s obrazem mého blogu. Bonus dávám za nápad samý, ne jen proto, že v pozadí je můj blog...

Chtěla bych velice poděkovat všem zúčastněním za jejich nádherné výtvory. Neuvedla jsem tu v seznamu všechny, ale všichni jste u mě vítězové.












S největším počtem hlasů 13 vyhrává Miluščino Domácí zátiší s knihou (18)

Hned za Miluškou s počtem 12 hlasů následuje Jarmila a její zátiší Siesta (48)

A pěkné třetí místo s 8 hlasy získává Verunka Bumblebee a její Belle Starr, růže a šaty (15)



Další pořadí je následné:


7 hlasů Den jako malovaný (Otavinka, 34)
7 hlasů Nostalgická chvilka nad šperkovnicí a lampou (Terless, 42)
6 hlasů Prstýnek, ruka babičky (Leilafrank, 1)
6 hlasů Občerstvení pro anděla (TlusŤjoch, 6)
5 hlasů Podzimní pastelkování (Mniška, 39)
5 hlasů Šálek kávy s kávou, Cielin
4 hlasy Cibule s cibulí (TlusŤjoch, 5)
4 hlasy Letní zátiší (Amelie, 13)
3 hlasy Zátiší pro maminku (Otavinka, 36)
3 hlasy Malá Mniška a kouzelná krabička (Mniška,37)
3 hlasy Připravena k odjezdu (Ruža z Moravy, 43)

Po 2 hlasech získali:

Nemožné (Leilafrank, 2)
Koncert pro slamák a harfu (Helena Sychrová, 8)
Světýlka v tmách (Knedla, 25)
Královská růže (Iva, 27)
Sklo ve skle (Iva, 28)
Tajemství knihy a svic (Aenag, 30)
Kniha s růží a šálkem čaje (Mniška, 38)
Zátiší horolezecké (Pižlík1, 44)
Srdce s květinou (Jarmila, 47)
Večer (Janinka, 55)

A 1 hlas získali:

Za letní noci (VendyW, 3)
Šlehačkové pokušení (VendyW, 4)
Dýňové trio (Miluška, 17)
Elfinka s růží (Šeříková víla, 19)
Zátiší s Egonem, panem Lebkou a origami lištičkou (Zabana, 21)
Koníci black and white od Schleicha (Zabana, 22)
Kamínkové zátišíčko (Cielin, 24)
Skleněné variace (Iva, 29)
Andělský méďa a Méďa (Lenka, 31)
Méďa a jahodový piknik (Lenka, 32)
Záhadná Lucrecia Borgia s růží (Terless, 40)
Kousek časostroje (Terless, 41)
Zátiší s panenkou (Pižlík, 45)
Anděl v růžích (Lucerna, 50)
Chvíle pro hru (Lucerna, 51)















 

 

 

 

Všem bych chtěla poděkovat za ty krásné fotografie, které jste přinesli

Milušce, Jarmilce a Verunce gratuluji k pěkným třem stupínkům.

Ostatním gratuluji za každý hlas, který dostali.

A vy, kteří jste žádný hlas nedostali, nebuďte smutní. Věřím tomu, že kdyby tu prošlo více lidí, získali byste hlasy všichni. Všechny zátišíčka se mi líbily a bylo to opravdu těžké rozhodování. A myslím, že hlavní je vlastní hra... něco vytvořit, nafotit, upravit. O to hlavně šlo...

   Ceny a ocenění:


Protože každá snaha si zaslouží své odměny, zde jsou ceny pro Vás - výherce i nevýherce.

Zkrátka, pro všechny zúčastněné.
I když je cena pouze imaginární, doufám, že potěší...

1.cena pro Milušku, za její Domácí zátiší s knihou


2.cena pro Jarmilku a její zátiší Siesta


3.cena pro Verunku Bumblebee a její zátiší Belle starr, růže a šaty


GRATULUJI!


Dále bych chtěla poděkovat a ocenit všechny ostatní, kteří přišli se svými nápady a svými fotografiemi. Všichni jste úžasní a zasloužíte si poděkování. Vaše fotografie byly krásné a vytvářené s láskou.

Jste skvělí!




V dalším vydání bude několik foteček vítězů jako bonus!

Dodatek: fotečky i ocenění si můžete přenést i k sobě na blog.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat