neděle 4. listopadu 2012

To dovede naštvat

4.11.2012

Určitě máme každý z nás den blbec a každý si to čas od času vybere.
Tenokrát došlo i na mě.

Ve čtvrtek ráno jsem se dozvěděla šokující novinu o mé švagrové. Novina byla rodinného charakteru a spadá do sektoru neshod v rodinách... Ve čtvrtek v noci se mi udělalo zle a nebudu zacházet do detailů, jen můžu říct, že nebyly příjemné a v pátek jsem byla jak mumie. A z důvodu žaludeční indispozice a horeček jsem najela na ovocnou dietu, protože jsem měla pocit, že ovoce je jediné, co ještě dokážu sníst. Takže ananas a pomeranče a banány... Samá cizina.
(Jinak také bromeliny, vitamín C a hořčík).

No a dnes, když jsem se odhodlala po téměř třídenní dietě na ovoci zakousnout do topinky, tak si vylomím kus zubu.
Asi už toho měl taky plný zuby.

Pozitivní - pořádně jsem se vyspala.
Zkoukla jsem tucet dalších dílů Krajních mezí (ale ten seriál má několik řad, tak to ještě bude na dlouho)
Začala jsem se zas dívat na jeden pozastavený film s titulky.
Dočetla jsem Spartaka.
Zjistila jsem, že na ovoci se dá docela dobře přežít (i když asi několik dnů po sobě bych to nezkoušela).
A pustila jsem si komplet kazety s dramatickou rozhlasovou úpravou Rozum a cit. Opravdu povedená!

Na závěr dalších několik snímečků, fotkových variací, trochu snových...


















Žádné komentáře:

Okomentovat