čtvrtek 22. listopadu 2012

Když se kočka protahuje

22.11.2012

Když se kočka protahuje, nikdy se mi nepovede ji vycvaknout. Tedy, vyfotit. Už v okamžiku, kdy sundávám obal z digitálu, kočka stříhá ušima a hledá nejbližší cestu dolů (většinou dlí někde nahoře, na křesle, na stole, na skříni...)


Ale občas se zadaří.
Víceméně.
Někdy to stihnu, když ještě spí...


Kočka jménem Florinka. Kastrovaná, umřela asi dva měsíce po kastraci, srazilo ji auto.

















































Kocour Čertík a Baski, můj pejsan. Myslím,že je to Čertík a ne Vlčin...

























Čertík na střeše. Jen obrys, ale pěkná fotka.
 
























Čertík za oknem. To jsou asi jediné fotky, které s ním máme.

























Činda, taková nohatá mourovatá kočka, která si mě adoptovala. Musela jsem jí pomoct odrodit i koťata, když jsem chtěla odejít, lezla s tím pupíkem za mnou a žalně mňoukala.



























Matýsek. Kocourek, dítě od Čičky



















































 
A tohle bude Plyšáček, jeden z trojice koťat, které nám přitáhla cizí kočka. Dobře se o ně postarala, potvora, páč u nás se měli jak čuníci v žitě.

 



Žádné komentáře:

Okomentovat