sobota 16. listopadu 2013

Den špatných rozhodnutí

Někdy mám dojem, že cokoliv udělám, je špatně.

Dnes jsem si to vybrala ve velkým, kdy špatně byl snad každý krok.
Ale nic tragického se nestalo, šlo o maličkosti, tak jako třeba rozjet se do Brna koupit lampu.
1.plán - dojet do Brna, zajet do Ikei, koupit lampu, jet zpátky
2.plán - cestou do Brna vystoupit u Hornbachu (je na trase) a mrknout se, zda lampy nemají tam, ušetřila bych si cestu do Ikei.

Oba plány jsem změnila ve chvíli, kdy jsem na poslední chvíli vystoupila u Mobelixu (je na cestě, ještě před Hornbachem). Chvíli jsem oprdelkovala kolem stromů, udělala pár fotek, protože jsem tušila, že teprve budou otvírat.
Trochu jsem si hrála s foťákem a zkusila fotit černobíle.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Druhou už jsem dala barevně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Došla jsem k Mobelixu a zjistila, že otvírají až 10.30, což bylo dobrých 40 minut. Takže jsem šla směrem k Futuru, o pár set metrů dál. Mohli mít ty lampy i v Tescu! (kteréžto se nachází právě ve Futuru). Měli? Podle místní průvodkyně (Tesco má své průvodkyně!) tam ještě minulý týden byly. Dnes ne...
Tak jsem zkusila ještě v patře Jennu. Velké zavření oznamovalo, že ještě neotevřeli.

Takže jsem zkusila šalinu, vystoupit u hřbitova a dojít pěšky k Bauhausu. Bylo pěkně a procházka mi neuškodí, ba naopak. Jen bych nesměla blbě odbočit hned za Intersparem a pak se kus cesty vracet.

Ale zase, objevila jsem zajímavě řešené schody. Takové trochu šejdrem...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do Bauhausu už jen pár kroků a hned k lampám. Jo, měli je, a měli asi ty stejný, co v Ikei. Takže váhám mezi jednou a druhou a taky se mi líbí ta papírová, ale je moc nízká, a pak, papír moc nevydrží, nebo jo? Malá porada s poradcem ohledně žárovek. Super! Ještě váhám nad tou papírovou a taky mě zaujaly lávové lampy. Ale mám jen dvě ruce a žádné auto, nic! Měj rozum, napomenula jsem se a šla zaplatit. Za dvě kačky přikoupila šikézní velkou igelitku, takže jsem tu krabici nemusela tahat v ruce.
Leč když jsem vyšla ven a pohlédla na hodiny, zjistila jsem, že autobus mi ujel asi o 10 minut. Další až za dvě hodiny....

Takže další rozhodnutí, městským k nádraží a pak dvě volby - na vlak nebo do Vaňkovky. Lákal mě kup tvrdších kartonových papírů, chci totiž vyrábět něco jako přáníčka. Ale když jsem viděla ty ceny (10 korun za 1 arch a papír nic moc), došlo k přehodnocení.
Poslední volba byl vlak. Snad už to byla volba normální, přestože jsem v Lajhladě, teda v Rajhradě, čekala ještě hodinku na autobus. Ale jak říkám, bylo krásně, dala jsem si kafe z automatu, šla ještě koupit chleba a nějaké drobnosti a vycvakla pár fotek, protože byla úžasná barva, slunce prosvítalo skrz jakýsi opar, zamlžení a lístečky se zlatily.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ale i přes všechna špatná rozhodnutí ten den nebyl k zahození. Koupila jsem, co jsem chtěla. Bylo krásně! Prošla jsem se a udělala pár fotek.
Večer ještě zajímavý západ slunce, sice ne tak oslnivý, ale můj digi zase tvořil po svém. Dva výcvaky těsně po sobě, obloha stejná, fotky různé.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A jedna kočkovitá... trošku rozmazaná, trucovitý digitál!

Žádné komentáře:

Okomentovat