pondělí 25. listopadu 2013

Projekt 365-18

Osmnáctý týden. Tady je vidět, jak hromsky ten čas letí.

19.11. úterý - dnes práce od rána do večera. Vůbec nestíhám. Snad jen kolemjdoucí výcvak malých modelek. Ve vitríně vánoční výzdoba, ony však tvrdošíjně lpí na letních šatičkách. Vědí totiž dobře, že jim sluší!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20.11. středa - dnes práce od rána do večera. Haleluja! Ale vůbec nestíhám. V rychlosti do knihovny, mám rezervaci 50 odstínů černé. Nebo temnoty?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21.11. čtvrtek - Něco na mě leze. Večer jsem uvařila polévku rychlovku, zeleninovou, s kapáním. Pro větší ostrost jsem ji okořenila chilli kořením. Jen jsem si nevšimla, že do sklenky chilli koření jsem nasypala skořicí...
Pro ty, co rádi experimentují s vařením: zeleninovou polévku se skořicí ani nezkoušejte. Je poměrně fujtajblová.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22.11. pátek - práce už méně, což mi v současném stavu vyhovuje. Přepočítávám vydělané penízky i s přeplatkem, v prosinci mám limit do splacení kontokorentu. Snad to vyjde. Rýma vyhlásila domovské právo. Mrcha jedna.
Co hůře, dnes nemám vůbec nic k vyfocení. Sametka mě přišel zachránit. Kdo by odolal jeho kukuči?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.11. sobota - dnes mimořádně práce, super! (Akorát, že je mi pořád hnusně, ale to vydržím).
Jsem vůbec v opojení. Děkuji, děkuji. Adresováno vy víte komu, a jestli nevíte, tak to nevadí, on si to přebere...
Po práci na hřbitov, zapálit svíčku. Smrt je možná jediná spravedlivá, ale stejně hnusná. Nemá to vlastně lehký, všem nadílí stejnou měrou a přesto je nenáviděná.
Vyfocena špička kostela. To mrňavé nahoře je hrdlička.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24.11. neděle - pauzíruju, léčím se s maximální péčí. A stejně je mi to k ...ničemu. No, tak zlý to zase není. Ráno brácha, dovez mi nějaké brambory a spravil mi urvaný mikrofon od skype. Pochválil Sametku, jak je hodnej a vzápětí ho smetl ze stolku, bo na stolku nemá co dělat. Nojo, Sametko, zlobíš. Jinak den strávený poleháváním, občasným štrikováním a většinou koukáním na Internato Lagunato Negro a taky pospáváním, protože je mi co? Protože je mi mizerně. Pořád.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25.11. pondělí - mizerie trvá, ráno se nemůžu probrat, na odpoledne ruším jednu masáž (druhý dvě jsou krátký a tak snad bez rizika). Původní plán spořitelna - knihovna - pošta - obchod - práce se díky jednomu ujetému autobusu smrsknul na spořitelna - práce.
Akce andílkové do knihovny se bohužel nestihla vykonat.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Citát týdne:

Váš přítel udělal kariéru a ještě vás zdraví - to je víc, než jste mohl čekat!
la Bruyere

Buďte zdrávi!


Žádné komentáře:

Okomentovat