středa 6. listopadu 2013

Včera, dnes a minulý týden

I když venkovních obrázků a fotek mám poslední dobou hodně, neodolala jsem a přidávám další. Když ono je škoda, nechat je ležet jen tak v šuplíku - nebo v počítačových archivech.

Včera nádherný západ slunce. Žlutá záře slunce s modrozelenými proužky oblohy, protkanými obláčky jako zlatou krajkou. Nepovedlo se mi přesně zachytit tu nádheru, přenést ji do digitální podoby. Foťák to prostě nestačil a skutečnost byla neskutečně krásnější. Snažila jsem se několikrát, ale vycházel mi přibližně stejný záběr, bez onoho zlatavého podtónu.

Přece jen jsem udělala úpravu a foto lehce ořízla. Druhá fotka bez aut.




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dnes totálně aprílové počasí. Dopoledne úžasná obloha s beránky, za dvě hodiny zamračeno na déšť, pak zase prokouklo modravo s bílými třásněmi (těm jsem neodolala a ještě vyblejskla jeden moment, který si schovávám do třistašedesátpětky.).







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A do půl hodiny déšť.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Minulý čtvrtek a pátek nádherně. Jako by byl začátek září, a ne začátek listopadu.
Hned na dvoře jsem se snažila zachytit slunce, prozařující hroznové listí. Nevím, jestli se mi to povedlo, snad trošku.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
U nádraží jsem zas vyfotila oblíbené malebné zákoutíčko, jedovatou, prudce barevnou škumpu (už vím, jak se to jmenuje!) a nádhernou břízu, která se proti modré obloze atraktivně vyjímala. Dokonalý kýč!









P.S. dnešní fotky neupravené, tedy ani jedna. Tak, jak jsou vyfoceny.
Dodatek - jedna úprava přece jen nastala.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat