pondělí 4. listopadu 2013

Projekt 365-15

Už se, už se nám čas krátí... zpívají Spiritual kvintet, já bych dodala, aby to neznělo tak pesimisticky, krátí se do vánoc, krátí se do nového roku, krátí se i dny a prodlužují noci, až do Lucie, která, jak víme, noci upije.

29.10. úterý - koupila jsem príma šampon a sprcháč v jednom od Akuny. Přírodní a nádherně bylinkově voní. (Diář, tužka a mobil byly ten den v akci)


  30.10. středa - celkem chaos, práce, ani jsem nestíhala. Večerní pokus o zátišíčko, nic moc.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
31.10. čtvrtek - supernádherný den s oblohou jako vymetenou. Milion fotek na téma obloha, stromy, obloha, listí, obloha, holé větve, obloha. Nádherný den. Pohled u nás na dvorku, máme tam popínavou révu (snad známou jako psí víno?)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.11. pátek - i dnes mimořádně hezky, odpoledne dokonce i příjemně teplo. Odpoledne poslední doladění před dušičkami, vykopání odkvetlých afrikánek, trochu pohrabat, okartáčovat obrubně... Cestou záběr na odkvétající růžičky u zdi márnice. (Morbidní místo, krásný pohled)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.11. sobota - den dušičkový. Pro mnohé, zdá se, i den setkání, na hřbitově se houfovaly skupinky lidí, spolu mluvící, zřejmě rodina, která se dlouho neviděla. No, když se nemůžou sejít během roku, tak aspoň na ty dušičky ano. Cestou zpátky jsem měla dost času do autobusu (sobotně zkrácená doba jízd), tedy courání kolem řeky, uličkami, kterými normálně nechodím, objev jednoho pohádkového zákoutíčka. Na závěr mě převezl Sametka u počítače... ale to už jsem psala v minulém článku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.11. neděle - u nás hody, zvané Karelské. Májka ozdobena a vztyčena už včera, dnes průvod se stárky. Návštěva příbuzných, taky bráchovo rodina, takže příjemně strávené odpoledne. Napekla jsem príma mrkvové řezy (nejen mrkvička, ale i jablíčko, též marmeláda, čokoláda a kokos), pár chlebíčků... stárky jsme moc nepostřehly, bo jsme kecali a kecali, ale stihla jsem vyběhnout a nafotit pár momentek kolem májky.
Zaujalo mě, že stárečky jsou tentokrát vybaveny pláštěnkami (dnes opravdu pršelo, jako tradičně měli hnusně), prý se teď pláštěnky dávají ke krojům jako součást pro případ deště.
Sametka totálně uondán tím ruchem vytvrdnul na dobrý čtyři hodiny.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.11.pondělí - po hodové. Kolegyním do práce pár kousků chlebíčků a těch príma mrkvových řezů (neboli, betakarotenových). Po obědě chvíli doma, totálně jsem odpadla, šíleně unavená.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ten týden nějak rychle utek, a tak na konec citát týdne:


Inteligentní lidé vědí, že lze věřit jen polovině toho co slyší. Velice inteligentní vědí, které polovině

Shaw

(dodávám, můj největší životní problém)

Buďte inteligentní a věřte jen polovině toho, co uslyšíte!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat