pátek 20. listopadu 2009

Zalkala jsem

20.11.2009

Ach Bože. Byla jsem na čsfd, zase na kritikách ohledně New moon. Bože, nechci žít! Jsem z toho úplně emo! Jsem z toho zralá na sebepoškozování! Bože a jsem stará, osmnáct mi už taky bylo... (kdysi)... Navíc jsem masochistka, čtu recenze na čsfd...
Ale teď vážně, film jsem teda neviděla a vím, že do trailerů naperou to nejlepší co je. Ale jestli je celý zbytek filmu takový, jak to recenzují na čsfd, tak to abych se předtím zpila... Leč, nebudu házet flintu do žita, vykašlu se na negace a zajdu si do kina. Názor si udělám sama, smečka podivínů z čsfd mi to nezkazí. Jedno pozitivní si odnáším - strhli mě z výšin očekávání a teď nečekám nic. Takže je možné, že se mi film bude líbit.

Toto byla moje první reakce, se kterou jsem se "vyplakala" na fóru Intoxicated. (Brečet do polštáře je sice účinné, ale ozvat se na fóru znamená také nějakou odezvu, kterou mi polštář bohužel neposkytne...)
Moje první reakce, po přečtení prvních kritik na Nový měsíc. Nový měsíc, který měl světovou premiéru 20.listopadu 2009, což je dnes...
Protože nejrychlejší server s filmovými novinkami je Čsfd, samozřejmě jsem zamířila tam - hlavně zvědavá, jestli po totálním strhání Stmívání bude mít pokračování lepší odezvu.
A - kdo by to byl řek - nemělo to lepší odezvu. Stalo se neuvěřitelné - mělo to horší odezvu.
Moje naděje klesly téměř na nulu a zjistila jsem, že díky tomu, že se mi líbí sága, jsem emo, jsem psychotik a jsem zralá na blázinec. Jo, kdybych byla kluk, byla bych gay.

Česko-Slovenská filmová databáze je server, kde je všechno možné a nemožné o filmech, od základních informací o filmu jako takovém, po kritiky a recenze, diskuzní fórum, program televize a kina, info o DVD, novinky, žebříčky, tabulky. Vím, že to víte. Ale může se najít někdo, kdo to neví, stávají se různé věci.

Čsfd beru jako velmi užitečný server, kam zamířím vždy, kdy potřebuji něco zjistit o filmu. Je to rychlejší, než se probírat nekonečnými webovkami s odkazy...
Čsfd je také užitečný v případě, že jsem ospalá a nějaká zmátožená a potřebuji se trochu probrat z otupění. V tom případě stačí zabrousit na komentáře u mých oblíbených filmů a účinek je okamžitý.

Příště ale vím, kam zamířím určitě. Na stránku s novým filmem, který se jmenuje Nový měsíc. Přibydou nové komentáře s novými, neotřelými názory.
A já budu úplně nově napumpovaná adrenalínem...

Leč, nedám se jen tak odradit cizíma očima a zajdu si na film do kina... názor si totiž umím udělat sama a film se mi líbí nebo nelíbí bez ohledu na to, jestli je momentálně v milosti nebo nemilosti recenzentů...
Jestli bude palec dolů, ještě uvidím.


Žádné komentáře:

Okomentovat