pátek 13. února 2015

Fuji, Čička a Sametka, aneb úplně zavádějící název

Dnes jsem se vydala do Brna, jen tak, podívat se do megapixelu na nějaké kompakty. Mám totiž přislíbený foťák k narozeninám, a i když jsem zvažovala i zrcadlovku, nakonec jsem se stáhla k jednoduchosti. Fakt, když jsem viděla ty objektivy a ty ceny, prostě mazec. A asi by mě nebavilo tahat sebou celý arzenál, když fotím víceméně náhodně.

Nebudu nudit dlouhými popisy hledání na netu, a studování recenzí laických i profesionálních.
Nakonec jsem objevila asi tři kousky, které by mi vyhovovaly. Ale jestli se jeden z nich ke mně dostane, to je ještě otázka.
(Takový Nikon coolpix L830 by se mi líbil, zvlášť ten v červené barvě).

A červená barva mě zaujala hned vedle megapixelu. Protože plesová sezóna zrovna frčí, vážení! A pěkné šatičky se musí nabídnout tak, aby byly hned vidět. (Ještě ty pěkné postavy do nich...)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jak jsem byla v ráži, zajela jsem ještě za kamoškou s podkladama pro daně. No, už se to zase blíží. A na náměstíčku mě zaujaly... krávy. Bohužel, tyhle se mi povedlo vyfotit hodně mázle a ostřejší fotku vážně nemám. Ale chci to nafotit i příště, protože za těmi krávami se skrývá automat, ve kterém se dá koupit a načepovat... pravé kravské mléko.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
A protože bylo dnes opravdu nádherně (jak taky jinak, v pátek třináctého!?), vyfotila jsem ještě místní... jak tohle vlastně nazvat? Kaple? ... A při focení mě zaujalo, co to dnes kvete ve větvích stromu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detail nového exotického květu, speciální odrůda zvaná Rose Crepe. (Ale jinak, fakt, vypadalo to pěkně).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Asi bych si měla dát dohromady podobné zajímavosti a dát do jednoho článku. I když, na Janinčiny vybydlené strašidelné domy s panenkami nemám - ani náhodou.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A co vy, povedlo se vám objevit a vyfotit nějakou zajímavost?

Krásný víkend, snad tentokrát i slunečný.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat