středa 26. března 2014

Projekt 365-35

18.3. úterý.
Dám kočkám granule a jdu na révu vinnou. Už je příšerně přerostlá. Je trochu pozdě, asi si zaplače. Ale nedá se nic dělat, tohle nemůžu nechat. Však ona se probere, je to nezmar.
A v předzahrádce ořezaná vrbka. Konečně. Zakročil brácha s motorovou pilou. To je jiný kafe než ruční pižlání!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19.3. středa. Módní obchůdek už se ladí do léta a já jsem tak unavená, že když si večer otevřu knížku, probudím se o půl druhé ráno.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20.3. čtvrtek. Venku nádherně. Vážně mi připadá, jako by bylo někdy koncem dubna. Jdu do spořky, s úložkou a cestou fotím jeden nádherný růžový strom. Ve spořce nepořídím, protože čekám, čekám, čekám a oba spořitelní zaměstnanci mají plné ruce práce s klienty. Penízky chtějí zůstat chvíli se mnou.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
21.3. pátek. První jarní den, jestli se nepletu... dnes v práci dobrý, přišli úplně všichni, kdo měli a navíc se mi tam vsákla jedna, kterou jsem neplánovala. Kupuju pytlík citronů, plánuji vytvořit domácí čisticí pastu.
A když ne, budou dobrý do čaje.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22.3. sobota. Peru a tento týden podruhé dávám prádlo na šňůry. Ještě sbírám nastříhané větvičky révy, půjde do kamen. Stejně je to práce nevděčná, se stříháním strávím skoro tři hodiny a ono to zfajruje do minuty. Sametka má dnes pré. Běhá po dvoře a dostane se i na ulici.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23.3. neděle. Obligátní moučníček, tentokrát dvě nohavice tvarohového štrůdlu a pár kousků naslano.Venku oproti včerejšku dost hnusně, prší, je zima. No kdo by to řek...
Koukám na pěknou pohádku. Jsem totiž pohádková. Taky brouzdám po blozích (nic nového) a dofocuji jednu starou kuchařku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24.3. pondělí. Směr Brno, na finančák a sociálku a zdravotní. Každoroční kolečko, které mě nebaví, ale které musím.
Mohla bych to poslat poštou, to jo, ale raději si ověřím, jestli je všechno v pořádku a nedlužím někde něco na penále.


Citát týdne:

V nejlepším bychom měli přestat.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat