úterý 18. března 2014

Projekt 365-34

Březen už je skoro v půlce.

11.3. úterý. Znovu k zubařce, snad už naposled. A opravdu, naposledy! Cestou zpátky je mi lehce, mám to z krku a zas na pár měsíců klid. Fotím první krokusy, nebo co to je. Znovu jsem objevila další pěkná vyřezávaná vrata a cestou vzala i můj oblíbený záběr na kostelní věž. Cestou potkala bývalou kolegyni, která mířila tam, odkud jsem vyšla. Jen s problémem, který trvá už dva měsíce...

 
12.3. středa. Znovu krásný den. Foceno cestou od hřiště. Zkoušela jsem dvě ohniska v kompaktu a nevidím v tom žádný rozdíl.
Vy byste jej poznali?
 
 
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13.3. čtvrtek - pořád jako koncem dubna. Sluníčko a teplo. Fotím další jarní kytičky a zaujala mě jedna atraktivní pavučinka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14.3. pátek - jdu kolem dveří a na dveřích přichycené letáky. Ale jeden mě vážně dojal. Opravdu na skvělém místě!
Nebo jinak - dělají si srandu?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15.3. sobota. Matýsek se rozhodl uvelebit na právě umytém plechu. Synovec P. by pohotově podotknul, že kočkéz je zralý do trouby.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
16.3. neděle. Peču s listovým těstem, mám dva balíčky. Takže zkouším nugátový rohlíčky, ale nugátová kostička je moc malá a tak z rohlíčků jsou uzlíčky. Listové těsto ještě je, takže rychle uvařím puding a plním pudingem. Zbytek rozválím na placky a udělám naslano. Jako pizzu. A pár odřezků jen tak, posypané solí a s kmínem.
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17.3. pondělí. Fotím krásný růžový strom, ale ten dám možná jindy. Všimla jsem si taky, že na hodinářském domě (kdysi tam pracoval hodinář) nějak hejbli s hodinama. Vypadá to, že hodiny mají dotikáno.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A to je pro tento týden vše. Jsem bez energie, bez nálady a pořád ospalá.

Citát týdne:


Nikdy se člověk tak lehce nepřepočítá, jako když má sám sebe odhadnout



Žádné komentáře:

Okomentovat