neděle 2. března 2014

Projekt 365-32

Na Ukrajině to vře, Rusi zahájili protiútok a vypadá to na zdražení plynu, sakryš. A na zdražení čehokoliv, sakryš na druhou. Ano, je mi jich neskutečně líto a přála bych si světový mír, ale místo světového míru tu budem mít malé velké zdražení.

25.2. úterý. Pořád se piplu s Flerem, zatím nula od nuly pošla. Čemu se divím.
Fotím dům hodinářský (kdysi se tam i opravovaly hodiny a budíky), s omlácenou fasádou. Zdá se, že dostane nový kabátek. Nebo půl kabátku?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
26.2. středa. Nic moc den, práce, jako vždycky. Večer mě zaujala jedna zrcadlová odrazka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
27.2. čtvrtek - mezikolo u zubařky. Tentokrát to bylo auvejs. Foceni vrabčáci v keřích, u zastávky, srandovní bylo, jak byli ukryti mezi větvičkami a vyskakovali nahoru.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
28.2. pátek - musím vrátit knihu od Hnízdila. S výstižným názvem. Dám článek, jestli se k tomu dokopu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.3. sobota - dnes mimořádka v práci, jak sympatické. Dostávám pár povidlových a tvarohových buchet od přestchýně. Ještě sympatičtější. Odpoledne nějak padám za vlast a spím. Plán ořezat vrbku odložen na neurčito.
U nádraží zapomenutá lahev. Poloplná nebo poloprázdná?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.3. neděle - vařím puding pro bráchu a synovečka, no pravdaže i pro mě, přec se neošidím. Puding malinový, s piškoty, borůvkami a trochou domácí jahodové marmelády. Koukáme na Toulavku a Objektiv, hodně oblíbené pořady. Švagrová mi posílá knedlíčky a k tomu ovocnou omáčku zvanou Lejstro. No fakt, vážně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.3. pondělí - a jsme zase v pracovním provozu. Dnes velmi uspokojivé. Navíc jsem pokročila v pletení tuniky o pěkný kus, už sonduji, jaké dozdobení a dokončení na pletenině provedu.



Bylo to poněkud stručné, vím. Nějaká jarní únava na mě padá... dokonce ani fotit se mi nechce. Krize?


Citát týdne:

Štěstěna je nejspíš ze skla - sotva se zaleskla, už se rozbije.

Publius Syrus
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat