pátek 11. února 2011

Vampire Christina z blogu Lawiane

11.2.2011

Před časem jsem narazila u blogu Lawiane na jednu moc pěknou fotku.
Modelkou jí byla jistá Christina, rovněž blogerka.
Lawiane pod fotografií píše, že výraz Christiny vypadal "trochu jako když Lucinka objevila Narnii."
A já souhlasím.

Christina (pokud je to ona) má nádherný, trochu udivený, trochu okouzlený a překvapený výraz. Jako když objeví něco nečekaného a nádherného.

Christinu na blogu Lawiane najdete ZDE - KLIKNĚTE
(Neklikejte, dnes už nic nenajdete)

Neodolala jsem a z její fotky jsem vyrobila několik klonů. Neboli, modelek.
Myslím, že nejsou špatné... tady mám extra slabost pro sépiovou variantu.
No řekněte, nemá nádherný výraz?

První fotka je původní, z blogu.

Všechny další jsou moje úpravy prolínání a hry se světly, jasem, vyladěním...

















1 komentář:

  1. "Modelka" vypadá hodně mladě, vůbec mi k ní nesedí to výrazné líčení. Ale třeba se pletu :).

    OdpovědětVymazat