sobota 16. dubna 2011

Čarodějnice z Amesbury

16.4.2011

O skupině Asonance jsem psala před několika měsíci - její historii a přehled vydaných disků byste nalezli ZDE.

Mají spoustu opravdu krásných písniček a další z mých oblíbených je Čarodějnice z Amesbury.
Jméno hlavní hrdinky - Zuzana - ve mně vyvolalo vzpomínku na jeden film z čarodějnických procesů - Kladivo na čarodějnice.

Výběr fotek a obrázků pro klip byl docela vyčerpávající a zdaleka jsem nepoužila všechny, které jsem nasbírala. Chtěla jsem klip proložit právě několika fotkami z filmu - nečekala jsem, jaké si tím přivolám bolení hlavy a pocit ošklivosti, protože film jsem už dlouho, dlouho neviděla.
Asi o něm napíšu článek, teď se jen omezím na pocity, a ty byly nehezké. Smutek nad zmařenými životy, zlost a bezmoc.

Film byl černobílý, proto jsem některé fotky trochu barevně upravila, z některých udělala i prolínací variace.

Myslím, že se povedlo.
Tento klip chci věnovat jisté Agrrr, která měla asi před 3 týdny narozeniny.
Takže, milá Agrrr, opožděně vše nejlepší k narozeninám, a aby ti to vyšlo s tím bydlením i s prací a se školou!

Čarodějnice z Amesbury - live


Žádné komentáře:

Okomentovat