sobota 28. ledna 2012

Beautiful blog koluje

28.1.2012

V posledních dnech jsem zaznamenala to, co ostatní - po blogu koluje ocenění - malý srdíčkový obrázek s nápisem Beautiful blog.


Nevím, kdo první vyrobil a odeslal tento obrázek, ale jako myšlenka se mi to líbí.
Před chvílí jsem objevila na blogu Ebolin, že toto ocenění předává mimo jiné i mně...
Děkuji, Ebolin!

Taky jsem četla v komentářích, že toto ocenění mi chtěla dát i Punerank, která ale nakonec zrušila původní rozhodnutí. Přesto, dobrý úmysl se počítá a tímto děkuji i Punerank.

Ve stejném komentáři jsem se dočetla, že pro ocenění se rozhodl i David. Děkuji, Davide!

Jsou to tři blogy, které se rozhodly mě takto předat dar.
Pro mě je to víc než jen obrázek srdíčka s nápisem Beautiful blog - pro mě je to znamení, že se jim u mě opravdu líbí.

A předávám štafetu a posílám ocenění dalším blogům. Výběr byl těžký, všechny vypsat nemůžu, takže jsem zvolila blogy, kam chodím nejčastěji - a vynechala blogy, o kterých vím, že už ocenění mají (Sušenka, Miri, Ivet, Ježurka, Signoraa, Adaluter a další).
Což neznamená, že by si ocenění nezasloužily, ale pouze to, že už je dostaly.



Takže tento obrázek a ocenění Beautiful blog posílám:

Ašu-kešu a Sinai za jejich nádherné fotografie

Amélii za statečnost, se kterou se potýká s nepřízní života a Alise za naprostou upřímnost, se kterou o sobě píše

Beatricii a Labandě - za vytrvalost v grafice, smysl pro krásu, představivost a chuť zkoušet stále něco nového

Berry, Elisis Diary a Bylince, prima holkám s prima nápady a příjemnými blogy

Nadě, vtipně komentující svět kolem sebe

Ludmile a Sharionny, za jejich výpravy po okolí a doprovodné fotografie

Ivě221, která ráda vyšívá, háčkuje, peče a fotí a Jarmile za Nápady jedné babči

Janah, pro její zajímavé povídání o životě ve Švédsku

Janince za její humorné nahlížení na všednodenní trable a Knedle za její útržky života

La fille Ash - za její povídání, zajímavé soutěže, vlastní povídky a dobrovolnou účast v zastoupení blogů pro tvorbu a Lence za její nezdolnou víru v lásku.

Liliann za její překrásné obrázky a Lofn za její tvorbu a skvělé komentáře

Lowisce za neobvyklou zálibou dotaženou k dokonalosti

Lucerně pro své krásné povídání a jedinečné obrázky

Malkielovi za humorné, ironické a vždy dokonale zpracované texty a úvahy

Neriah a Sayury a Yanny za perfektní recenze knih, které jsem zatím ani neznala

Také pro Tlusťjochovy Sebrané Mesydže. Kdo tento blog zná, ví, že netřeba komentářů...

Ví, sladké pusinky a Eliade - za nádherné básničky, které jsem u nich našla

A Xavieru Fenderovi za neobvyklý blog a zajímavé postřehy a názory.

Pokud jsem na někoho zapomněla, omlouvám se...

Mějte se krásně a užívejte víkendu!

Žádné komentáře:

Okomentovat