úterý 31. ledna 2012

Pelmel aneb blábolím beze smyslu

31.1.2012

Poslouchám Metal Ballads a dnes mi sedí Forevermore od Iron Savior.





Byla jsem zaplatit popelnici a knihovnu.
Objednala jsem si od Bio Relaxu Žlutý jíl, Zábal s minerálními prvky a rukavici Kessa.
Dnes mám volno.
Vzala jsem domů cizího psa, dala mu nažrat, zbavila ho pichlavého proutku zapleteného do kožichu a vypustila zase na ulici.
Topím v kamnech a je to báječné teplo.
Upekla jsem vepřový bůček tak špatně, že vršek je spálený a vnitřek houževnatý.
Koupila jsem makrelu v akci a je tak hnusná, že ji asi dostanou kočky. A protože už dostaly kousek toho nepovedeného bůčku, mají asi dobrý týden. Na žrádlo...
Andulka chlašče jak divá, za tři dny vytáhne nádržku na vodu, nemá cukrovku?

K tomu plesu z minulého pátku, plesu, na který jsem se nakonec nevypravila, protože jsem už líná Popelka, bych chtěla přidat raritku - byl to Farní ples. A pořadatelé měli k mání jakousi dodávku, kterou na požádání rozváželi lidi z plesu domů. Dobrý, ne? S tímhle jsem se nikdy nesetkala a počítám, že nesetkám...

Hraju puzzle, tvořím gify, chystám se číst Saphique a měla bych dodělat ten dárek pro Lucerničku. Slibuji jí to od loňska a ráda bych to stihla ještě letos.

A pro zpestření přikládám sérii různorodých fotek.
První tři jsou rozverné pokusy vyfotit večerní pětiminutovou pumelenici, která se strhla zničeho nic a která do rána roztála (foceno asi před dvěma týdny). Asi jsem přišla na to, proč se mi ty světelné obrázky takhle rozmazávají, zřejmě jde o dvě rychlosti focení. (Ach, jak laický výraz!)




Tento obrázek jsem fotila minulý týden, letělo nade mnou hejno holubů a než jsem zapnula digitál, téměř zmizeli nad střechou... ale zčásti jsem je zachytila.

Střepy nesou štěstí. Ale tohle nejsou střepy, tohle jsou ledové úlomky ze zmrzlé vody v sudu.

Fotka z loňska - podařilo se mi zachytit téměř uwologický záběr smrku. Poznali byste v tom smrk? Já teda ne. Ale vím, že jsem ho fotila, takže - je tam!

A další uwologická (i když vypadé spíš ufologická) fotka, kdy jsem se snažila vyfotit měsíc prosvítající přes okruh mračen. Ve skutečnosti to byl nádherný pohled. Na digitál se dostalo toto.


A poslední fotka nedělní, zkusmo vyfocený motýl na ibišku, který mi nekvete. Patrně je málo zaléván. Motýl je neživý, papírový. Aspoň nechcípne.

Žádné komentáře:

Okomentovat