sobota 21. ledna 2012

Tak jsem šla koupit sejra

21.1.2012


Tak jsem šla koupit sejra a nechala jsem v obchodě 163 korun.
Vážně.
A nestalo se mi to poprvé...

Plán:
zajít do obchůdku a koupit asi 40 deka tvrdého sýra. Protože už mi dochází a měla jsem naplánovanou dušenou zeleninu se strouhaným sýrem, případně těstoviny se strouhaným sýrem, nebo brambory s česnekem a se strouhaným sýrem (do oběda se ještě třikrát rozmyslím, co vlastně uvařím, pokud se neodbudu chlebem se sýrem nakrájeným na plátky).

Skutečnost:
než jsem se dostala k pultu se sýry, koupila jsem dvě žárovky (protože už jsem posledně dvě žárovky měnila), pytlík těstovin, dvoje Bohemia tyčinky - bramborové a sýrové, jsou děsně dobré, banány, dva citrony, malou hlávku zelí - a sýr.

Včera jsem takhle šla pro granule kočkám (za 119 korun, dvě kila) a nechala tam 263 korun).
A to chodím jen do našich obchůdků, střediskových...

Jak takové nákupy zvládáte vy? Udržíte se a jste důslední?
Můžete si i zakliknout na anketku...

Žádné komentáře:

Okomentovat