čtvrtek 17. května 2012

Straší ti ve věži

17.5.2012

Jak tak přemýšlánkuju o blbostech, napadlo mě - kolika různými způsoby se dá říct člověku, že blbne?

Straší ti ve věži.
Haraší ti na cimbuří.
Co blbneš?
Nějak ujíždíš, ne?
Něco sis šlehl? (šlehla?)
Jsi nějakej divnej...
Co máš v hlavě, prosím tě?
Máš v hlavě brouky.

Jseš ty vůbec normální?
Máš vybráno?
Máš v palici vymeteno?
Jseš cáklá. Cáklej.
Praštěnej pytlem.
Jseš úplně mimo!
Mimoň.
Hrabe ti.

Přídavek:

Jseš vymakovanej.
Vypatlaná hlava.
Zadubenec.
Jseš pako. Vůl. Kůň. Trotl.
Ťululu a ťulpas.
Tydýt.
Zkrátka, hybrid.



Druhá várka, tentokrát z VAŠICH TIPŮ:

Šibe ti či čo?
trochu vulgárnější Máš v hlavě nasr...o?
případně Jseš máklej? ( napsala F(r)au W)

Máš vysypanou makovici".
Občas, když blbnu já a chci se ospravedlnit, tak pronesu jen: "Nojo blondýna".
(napsala Signoraa)

"A jinak v pohodě?" (otázka od Sedmikrásky)

" resetuj" (zdravý příkaz od Jezinky)

zase koukáš do pitoma...
Nebo taky: seš doma?- jen takové jemné upozornění, když jsem je nevnímala.
(vzpomíná Růženka z Moravy)
Teď si vzpomínám, říkali jsme něco podobného - "čumíš do blba"

Spadls z viště. Nebo z jahody na znak. To jsem slyšela dnes od jednoho pána o jiném pánovi..
Byl padlý na hlavu. Chtěla jsem mu říct: "Si upad,ne?" (vzpomněla si Shariony)

Kape ti na karbid?
Sedis si na vedeni? (Dobrý tip od Ethney)

"šplouchá ti na maják?" (oblíbená hláška Lúthien)

Drbe ti ??
Si kompletný ?!
V pohode ?
Snažíš sa ma nasrať ?
To sa len hráš na debila alebo ním fakt si ?
Čo si si šľahol ?
Vráť sa, keď budeš pri zmysloch .
Melieš kokotiny .
Trepeš .
Prípad pre Pezinok ? (psychiatria)
Jebe ti ? (áno, jazyk mládeže, proste to tak je, čo už)
Znormalizuj sa .
S debilmi nekomunikujem .
Vážne mám na to veľa výrazov . Len väčšinou používam "fuck off" alebo proste "are you insane?"... slovenčina je úžasná v tom, koľko má na všetko výrazov .
(parádní nadílka od Alisy)

Mně manžel občas zaťuká na hlavu a řekne "Hááálóóó, je tam někdóóó?
(naťukla Janinka)

....přeskočilo ti? :-D,
nebo...co vyšiluješ? (další dobrý tip od Ivy)

A máme tu další:

"Přešlápni si!" (říká Čerf - a já bych ještě dodala - nebo raději odskoč...)

"Ty to máš pěkně vyštěbetaný!", používal Venca Dg.
A blbnout se dá i na kvadrát, chceme-li zdůraznit velikost blbosti. (tip od TlusŤjocha)

Kouzelná formule:
Právnické (dotyčným nenapadnutelné) vyjádření:
"Jak mi chcete dokázat, že nejste úplně vygumovanej pablb?"
(autor opět TlusŤjoch)

Jsi degenere? (ptá se Naďa)

Co jsi dneska pila? Do čeho ses dneska jebla? Ke kterému psychiatrovi chceš objednat? Počkej, zavolám do Opavy, někdo jim utekl!
(otázky od Elisis!)

Ještě mě napadlo: Zkrať si vedení. (znovu doporučuje Elisis)

Hoď se do klidu! (radí Pižlík1)

Vymleto??!!
Vyhoukáno
Vymeteno... (vzpomněla si Frenekka)





Tak nevím. Už mi z toho asi hrabe...

Žádné komentáře:

Okomentovat