sobota 19. května 2012

Napadají mě samé pitomosti

19.5.2012


... a pak, když chci napsat článek, co má smysl, pod rukama mi vyskakují samé nesmysly.


Čím to, že když jedu autobusem, nebo pracuji, v hlavě mi šrotují desítky nápadů a námětů na bezva články?
Ráth a jeho oblíbená sedmička vína.
Levné a kvalitní nákupy v obchodních řetězcích.
Naše rozmazlené kočky.
Předzahrádka, která je vyprahlá (jakožto i ostatní zahrady).
Abnormální zima v květnu. Nebo není abnormální? Přece se říkávalo - studený máj, v stodole ráj. Jen kdyby zapršelo, aby ten stodolní ráj skutečně nastal.

Ve čtvrtek jsem poslouchala Máte slovo, jako zvukovou kulisu, a takové rafání a hádání jsem dlooooouho neslyšela. Dospělí chlapi a překřikovali se jak někde v hospodě. A tendlencten Babiš, ten mě nemile překvapil. Typickej zadubenec, navíc s mocí. Jak kdosi řek - nejhorší je, když se volovi dostane moci.
Potom totiž není pomoci.

Za chvíli odtančím ke sporáku. Budu totiž vyvíjet činnost. Vařit!
Polívku. S kuřecími křidélky, mrkvičkou, pastiňákem (který mnozí vydávají za petržel, ale skutečně je mezi nimi rozdíl), celerkem a nudličkama. Do troubičky vrazím dvě stehýnka, řádně okořeněná, k tomu vařené brambory ve slupce, ve finále servírované bez slupky a se stopou másla a soli, mňaminky. Ke kafi perníkové řezy (opravdu perníkové, žádný dvojsmysl!), které jsem pekla minulý týden v záchvatu pracovitosti.

A pak, pak budu dumat, jestli vyjet na kole (zdá se, že se otepluje), nebo si hodit šlofíka a dohnat spánkový deficit.

P.S. u nás vedle Relaxu, kde pracuji, staví nové Tesco. Vlastně už dostavují, stavět začali v únoru a byl to pěkný rachot.... Je to takové menší Tesco, žádný kolos, a docela zapadá do okolí.
Místní Sedláček (potraviny) z toho má pěkný fedry. Tedy, bobky. Nebo, obavy.
Včera jsem u Sedláčka poprvé viděla zlevněný Zábrdovický chleba, z 35 na 27,90. A rohlíky z 2,30 na 2 koruny. Jsem samej otazník.


fotky-barevné proměny stromu u splavu






Květnové plácání - mé.
Fotečkové úpravy - vyloveny z archivu.
Foceno též v květnu (jen ne letos) a prohnáno prográmky.

Žádné komentáře:

Okomentovat