čtvrtek 10. května 2012

Vycvakané kachny

10.5.2012

Při procházce a projížďce na akci otevření cyklostezky, jsem ještě nafotila pár obrázků.


Především kačenky, které mi tak pěkně seděly přes cestu a spaly.
Viděla jsem je z dálky a říkala si - jak blízko se přiblížím, než si mě všimnou a preventivně zdrhnou?
Slezla jsem z kola a šla pěšky, kolo vedla sebou a v ruce držela foťák.
Šla jsem pomalu a klidně a snažila se každých pár metrů udělat fotku.
Tedy, výcvak.
A byla jsem vážně zvědava, v jaké fázi se vyplaší a utečou/uletí?

Byla jsem však docela překvapena, ty kačky jsou skoro ochočené. Jasně, nedají se chytit. Ale zpozorněly asi ve vzálenosti šesti metrů a postupně se začaly odsunovat z cesty. A prošla jsem kolem nich a nevznikla žádná panika. Jen strategicky ustoupily o kus dál...

(U focení jsem použila trojnásobné přibližovadlo, takže skutečná vzdálenost je trochu delší...)



První kačky už začínají pozornět a postupně se probouzet z dřímoty


Jsou překrásně vybarvené. Hlavičky jim hrají paví modří, která přechází do smaragdové zeleně...
Elegantní bílý obojek kolem krku a vkusné pernaté ošacení v barvě šedé, černé, přírodní hnědé a bílé. Stále trendy!

Žádné komentáře:

Okomentovat