úterý 16. září 2014

Trochu smutné... ale ne zas tak moc

Trochu smutné, že skoro za celý rok jsem nenapsala jediný článek. (Zde)
Moje prokrastinace dosahuje vrcholu a už hraničí s leností.
Nebo jsem jen prostě a  jednoduše neměla čas?

Inu, seriálové léto dá zabrat. Protože takové seriálové léto jsem nikdy neměla. Čas, kdy téměř nepřetržitě jedou jenom seriály (sem tam proložené filmem). Poznání, že za tři měsíce jsem viděla televizi jako takovou asi jen třikrát. (Skvělý pocit, žádné zprávy!)

A co za seriály že jsem viděla?

Od synovce doporučený Doctor Who. Po trochu rozporuplném dojmu z prvního dílu jsem vydržela i přes druhý a pak se to rozjelo. Doctor Who nabíral grády čím dál víc a stalo se, že jsem dokoukala celou sérii a rozjela to znovu. A pořád, pořád bylo co objevovat!
Mimo jiné musím pochválit krásnou hudbu.

Další seriál, který mě upoutal a byl mi doporučen blogerkou Em Zet - Dexter. Sice jsem z počátku byla mírně znechucena, přece jen, představa hlavního hrdiny v kožené zástěře, s laboratorním sklíčkem na krev v jedné ruce a ostře nabroušeným řeznickým nožem v druhé, ale když mi došlo, že vraždí vrahy, mé sympatie k němu rázem stouply.

Třetí série seriálů byly trochu brutálnější, tvrdší. A sice, postkatastrofický seriál Živí mrtví. Básnila o něm moje kamarádka P. a přestože se tam hojně pohybovaly zombie, rozhodně nešlo o horor - spíš o drama. Výborně natočený seriál o zániku světa, jaký známe.

Pak jsem si střihla Orphan Black. Doporučení jsem našla opět na jednom blogu (Skříteček, vivat blogy!) a docela mile mě překvapil. Téma klonů nebývá zas tak časté! Zatím natočeny dvě řady a třetí bude snad touto dobou k mání.

Teď sleduji pro změnu Prolhané malé krásky. Aneb, Pretty Little Liars.
Přestože je seriál zaměřen spíš na teenagery, zvládám to s přehledem sledovat i já. I když jsem už za zenitem, dá se říct. Tedy, rozhodně už ne týnejdžr.
K seriálu - přestože vypadá atraktivně, občas mi připadá, že vaří z vody. A hlavně, jsem zvědava, kdo je onen (ona) záhadný A.

Na konec bych chtěla dát jednu moc pěknou skladbu z Doctora Who. Tou dobou už měl hodně trápení na duši. Takže, podělit se o ně s démonem, bylo dobré řešení.

 

A dobrá směska s odpichem dobrých písniček
 


1 komentář:

  1. U mna je to s clankami tiež občas biedne, ale najme preto že nestiham. Prazdniny som strávila však tiež dosť serialovo ja som sa celkom zblaznila do Hry o trony.

    OdpovědětVymazat