sobota 20. září 2014

Šátkové vlání

A je to tady. Spáchala jsem několik dalších šátků z hedvábí a ráda bych je předvedla světu. I tu. Na blogu.

Pro začátek tak trochu skupinové foto.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dál chci ukázat šátečky (i šály) trochu víc zblízka...

Tak třeba - šátek vyžíhaný hvězdičkami. V zelenomodrých barvách, občas žlutá.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šátek s jarním motivem. Jemně zelená s tyrkysovou modří, sem tam šlehnutá slunečním paprskem.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šál "babí léto". Typické barvy podzimu, něžně hřejivé. (A zadané...)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Hedvábný šál "pan Blue a slečna Pink spolu tančí". Dlouho mě nenapadlo, jak tenhle nádherný šál pojmenovat.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šátek hvězdičkami ověnčený. Jemné paprskovité hvězdičky podél okrajů, ve stříbrné barvě.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šál "hunger games". Inspirovaný - čím? Knihou Hunger games. Hlavní hrdinka předváděla šaty svého kraje, tedy symbol uhlí a plamenů. (A už zadaný)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šátek "little violett". Tedy "malá fialková"


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šátek " moře bez konce". Všechny odstíny mořské modři, od úžasné modré, po tyrkysovou zeleň. Vypracován pro Radku, ale ještě chci zkusit další dvě verze, aby měla na výběr. Přála si modrou, takže modrou jsem použila, ale ještě chci vytvořit tak dvě verze...
Pozn. - tento šátek ještě přeprán a trochu zesvětlel. Ke svému dobru, použila jsem tam příliš barev a nebyl příjemný na dotek. Teď, po přeprání, je bezvadný.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šál "fantazie". Lehce prohozené barvy černá, růžová, žlutá. (A fantazie též zadaná...)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šátek "malá podzimní symfonie", v hřejivých podzimních tónech. Vhodná zejména pro podzimní typy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hedvábný šátek "dotek ohně". Hřejivě meruňková barva se stopami ohnivého žíhání.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Poslední šátek - nejsem si jistá, jestli už jsem ho tu nedávala. Takže jen pro jistotu... a pojmenovala jsem jej "slunce nad Atlantidou".


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak, to je celá moje galerie. Nebo spíš, její část... jeden šátek mám ještě rozpracovaný, protože se mi tam k mé velké nelibosti objevila hnědá skvrnka. Patrně od jiné barvy. Jenže už je zažehlený, takže musím vyřešit, co s tím...

P.S. dodatečně přidávám, že kdyby někdo chtěl, šátky jsou k mání.
Velikost 55x55 (220,-) - 65x65 (250.-) a šál 35x130 (300). Ceny se můžou mírně lišit, podle přidané gutty (to je ta tenká linka nebo jiné zdobení), ale tyto šátky zůstávají všechny v cenách, jak jsem napsala. Plus poštovné 40 (obálka a doručení), nebo dobírka, to podle domluvy.

Některé už jsou teď zadané... 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat