sobota 6. září 2014

Všechno nejlepší

Zatímco čekám na poslední recept od Ellnesy (nebojte, nezapomněla jsem na vás!), chtěla bych dát k mání několik dárečků od blogerů.

Protože jsem zase o rok starší, to vědomí mi bylo oslazeno milými gratulacemi na blogu i na fejsbuku a dostala jsem též několik virtuálních dárečků.
 
 Od Ruži z Moravy jsem dostala krásnou růžičku. Vlastně ne růžičku, je to kamelie:




















Od Marcelky Celestine též krásnou růži
















Od Robky hudební dárek - Enyu, moji oblíbenou zpěvačku





A od Lucerny (kdo ještě pamatuje na Lucernu, výbornou blogerku s báječnými nápady?) krásný vlastoručně kreslený obrázek.
Ko by nepoznal, tak to jsem já a El ňuňo, zvaný Sametka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mimo narozeninová přání bych chtěla přidat ještě jednu slunečnou animaci od grafické čarodějky Beatricie (když jsem si stěžovala v minulém článku, jak pořád jenom prší, prší a prší)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A od další grafické kouzelnice Lofn velmi povedené úpravy mých fotek - v mírně impresionistické úpravě.





































A dodatečně přidávám i jedno čokoládové přání od P.T.

Nebo spíš, čekuládové...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
Za gratulace i přání děkuji:

milé blogerce Beatricii, Růži z Moravy, Robce, Davidu B. i Markétě, Marcelce Celestině, Janince, Nikolce A., Verči V., Nadi D., Vlastičce Ř., Angeli Ash, Jarmilce B., Gabrieli D., VendyW, Ilonce Pižlíkovi i démonce Agrrrr.
Jakožto i několika přátelům a jednomu členu rodiny, i když ti jsou mimo blogový svět.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat