pondělí 8. září 2014

Letní kulinářská soutěž - akce! a také vyhlášení vítězů8.9.

Tento článek - dva v jednom.

Tak nám skončilo léto, (i když podle srpnového počasí se zdálo, že už je spíš konec září) a začíná kulinářská soutěž.

Sešlo se mi pár prima receptů od pár prima nadšenců a bude na vás, který se vám bude víc zamlouvat.
Tentokrát vynechám anketu, protože soutěž je trojitá, tedy tři meníčka v zadání.

Hodnocení je tentokrát složitější, protože se nejedná o jedno jídlo, ale o tři různé chody.
Takže - můžete hodnotit v komentářích a to tak, že u každého jednotlivě obodujete jednotlivé chody.
Tedy - napíšete jméno, body za a), za b), za c).
Hodnotit můžete známkou od 1 do 5, přičemže 5 je největší hodnocení, 1 nejslabší. Něco jako počet hvězdiček.
A můžete hodnotit jednoho jediného člověka, nebo všechny, nebo koho chcete.

Na konci sečtu jednotlivé body a vyhlásím vítěze.
Možná vyhlásím několik vítězů... to bude ještě sranda.


Soutěžní recepty a odkazy dávám v pořadí, jak mi přišly - když kliknete přímo do názvů soutěžních papáníček, dostanete se přímo na stránky, kde jsou dány i i postupy a základní recepty.

Bára:





 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mirek




 
 
 
 
 
 
 
 
 
VendyW

a)Petříkovský houbový pekáč (hned ve třech variacích!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
FeministicGirl





 
 
 
 
 
 
 
 
 
Meduňka





 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kerria





 
 

 
 
 
 
 
 
Joina
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellnesa





 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mimo soutěž přidávám moje meníčka s letní tématikou - jen chybí ten osvěžující nápoj. Asi proto, že v deštivé dny jsem neměla chuť na osvěžující nápoj a místo toho jsem zvolila klasickou kávu. Nenápaditou, ale dobrou.
Zato hlavní chody mám dva.

Pro zajímavost - jedna verze: rýže a k tomu orestovaná jatýrka na cibulce s kousky jablek. To vše okořeněné solí a pepřem a doplněné pokrájenými rajčaty.

Druhá verze: listy ledového salátu, osmažené kousky kuřecích prsíček, opečené kousky chleba, pokrájené kousky Nivy a k tomu opět rajčátka.

Dezert - jablíčka v županu, se třtinovým cukrem a drcenými lístečky máty. Lehce pocukrované a obložené kousky nektarinek a kuličkami hroznu. K tomu ono klasické, nenápadité, ale proklatě dobré kafe.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A jako bonus bych chtěl uvést prima recept od Pavla T. - sice nesoutěžní, ale může leckoho inspirovat.

Oříšková mraženina











 
 
 
Děkuji všem, kdož se zúčastnili!

 
***********************************************************************************
***********************************************************************************


Pokračování: Vyhlášení vítězů z 16.9.2014 


Tedy, bude-li nějaký vítěz. Protože se sešly moc dobré recepty a zvolit jednoho vítěze bude těžké.
Reklama

Sečetla jsem body a výsledky jsou následující:

Bára - celkem 89
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kerria - celkem 63

Meduňka - celkem 53



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellnesa - celkem 51

Feministic Girl - celkem 49

VendyW - celkem 40

Joina - celkem 39

Mirek - celkem 38



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Extra ocenění

Pavel - celkem 10

Moje maličkost nesoutěžně 5 plus 10 za organizaci, muhehe
Dalších 100 bodů od Bev, za meníčka i organizaci, Bev, ty mě rozmazluješ!

Jako bonus bych chtěla přidat jeden receptík od Růženky z Moravy. Je podzim, a myslím že tento zelný receptík se leckomu šikne. Takže - Plněné zelné listy.

Na plněné zelné listy potřebujete: 2 hlávky zelí, vepřové maso, rýži, česnek, cibuli, sádlo, sůl, pepř, trochu octa, krajíček na sucho opečeného chleba. (Dala jsem neopečený- zabalila do plátýnka a dala na dno mísy)
Na plněné listy si musíte připravit předem zakvašené zelí, jinak nemá jídlo tak výbornou chuť.
Je lepší opatřit si dvě hlávky zelí. Alespoň dva až tři dny předem, než budete listy plnit a vařit.
Také zakoupit vepřový bůček nejlépe s kostí, kousek plecka k tomu a pomlet je jako na sekanou. Kosti se budou přidávat zastrkané do hrnce, v němž se budou dusit zelné listy.
,,Venkovní" listy podle toho, kolik jich budete chtít naplnit olámete krásně vcelku a opláchnuté dáte do vody ochucené octem.
Povaříte do měkka, aby se při balení nelámaly. Vodu nevylévat, schovat na podlití zelných listů při vaření.
Jak to budu psát, nebudu určovat množství, záleží na chuti. Napíši, jak jsme to dělali v jednom létě s maminkou my .
Na témž blogu a téže stránce najdete i Zakvašované zelí, rovněž zajímavý zelný recept. Doporučuji navštívit Růžin blog a tuto stránku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vítězce Báří gratuluji převelice a všem ostatním také - děkuji vám za příspěvky i za účast, určitě jste se inspirovali navzájem a také jste možná dali inspiraci i dalším čtenářům.

Jste skvělí!
 
 
P.S. přidávám komenty - nejdřív k prvnímu článku a pak k ocenění.
 
 

Komentáře

1 VendyW VendyW | E-mail | Web | 8. září 2014 v 11:42 | Reagovat
No účast hojná opravdu. Zvlášť se k tomu teď hodí momentální program v rádiu.... dr. Cajthamlová a zdravá výživa :-D  :-D  :-D
2 Beatricia Beatricia | Web | 8. září 2014 v 12:48 | Reagovat
To je tak nádherné a chutné... nelze vybrat vítěze, dávám svůj hlas všem, protože je obdivuji a blahopřeji jim.
Rovněž blahopřeji autorce Vendy, že se pustila do tak náročné a pracné soutěže.
Všichni jste u mne vítězové.♥♥♥
3 Intuice Intuice | E-mail | Web | 8. září 2014 v 14:11 | Reagovat
Za mne dávám hlasy všem. Je moc těžké vybrat, když je to tze tří chodů. Už tím, že se zůčastnili, bych všem nechala prvenství. Spíše bych vypíchla některé jednotlivé chody, ale pořadí po mně nechtěj. :-)
4 feministicgirl feministicgirl | Web | 8. září 2014 v 15:37 | Reagovat
Chcípám z pohledu na špagety s rajčaty a datlovo-kávový mléčný koktejl. MŇÁÁÁÁÁÁÁÁM!!!
5 Sugr Sugr | E-mail | Web | 8. září 2014 v 19:31 | Reagovat
Mňam..., ale má silnou vůli a nedám si ani jedno! :-D Ale potěším aspoň svá očička, díky Vendy! :-)
6 Jana Jana | Web | 8. září 2014 v 19:32 | Reagovat
Já to trochu zkomplikuju, protože napíšu jen za co dávám komu 5 bodů...:-)
Bára, letní dezert s ovocem 5 bodů
Mirek fajnový smažený sýr 5 bodů
Vendy W Petříkovský houbový guláš 5 bodů
Feministic Girl malinová zmrzlina 5 bodů
Madunka Jidlo z cukiny 5 bodů
Kerria třikrát 5 bodů
Joina mramorový dort 5 bodů
Ellnesa Dýňové noky s houbovým gulášem
Vendy druhá verze 5 bodů plus organizace soutěže 10 bodů
Pavel Oříšková mraženice 5 bodů
Všechno musí být moc dobré, jen jsem napsala, na co bych měla největší chuť..zvláštní, i mě chybí výběr nápoje, je už tři dny nějak vlhko, tak to je asi tím.
všem soutěžícím držím palce! :-)
7 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 8. září 2014 v 20:39 | Reagovat
Bára - Letní dezert s ovocem (plus jeden dortík)... 5 bodů
VendyW - Petříkovský houbový pekáč (hned ve třech variacích!)... 5 bodů
FeministicGirl - Malinová zmrzlina... 5 bodů
Ellnesa - Dýňové noky s houbovým gulášem ... 5 bodů
Meduňka - Ostružinové scrumble ... 5 bodů
8 without-problem without-problem | Web | 8. září 2014 v 21:38 | Reagovat
My děkujeme tobě! Musela sis s tím dát spoustu práce a moc se to povedlo. Mě se líbí tiramisu, mojito, ostružinové scrumnle a skořicoví šneci. :-) (je hodně poznat, že mám chuť na sladké? :D  )
9 Fredy Kruger Fredy Kruger | 8. září 2014 v 22:24 | Reagovat
" Rád žeru !  ... pravím,  -  pročež :
kulinářská letní soutěž
jest pro mne  ta správná akce !
... avšak :  ať je to jak chce
( snad  všeho bych  si tu lízl )...
Však víte co postrádám ??  hmyzu !!
Což takhle pečenou krtonožku ??
kobylky,  chrousty,či mrawenců trošku ??
ponravy, housenky ... ováda ?
Jím masařky tučné jak howada
jež  na  maso  lákám tu do sklenice !
... Co držím, to není  jitrnice !
Toť  žížala !! "   ... Daliborr  Womrtt  se chlubí
... muž  žížalu  protáhl  mezi zuby
... a opětně  zuby stisk,... popotáhnul !!
" Vidíte ?  obal zbyl  bez obsahu !
Naň  seru !... mi může být ukradený !"
... již opětně  začal se hrabat  v zemi !!
10 Bev Bev | E-mail | Web | 9. září 2014 v 7:13 | Reagovat
Bára - letní dezert s ovocem 5 bodů
Mirek - smažený sýr 5 bodů
VendyW - tvarohová bábovka 5 bodů
Feministic Girl - ratatouille 5 bodů
Meduňka - ostružinové scrumble 5 bodů
datlovo-kávový mléčný kokteil 5 bodů
Kerria - živáňská na grilu 5 bodů
melounová bowle 5 bodů
Joina - mramorový dort 5 bodů
Ellnesa - skořicoví šneci 5 bodů
Vendy - 100 bodů za lákavá meníčka i za skvělý nápad a trpělivost ;-)
Všechno to vypadá velmi chutně a je fakt těžké vybrat. Gratuluji všem mistrům kuchařům. :-)
11 Lauralex Lauralex | Web | 9. září 2014 v 10:50 | Reagovat
Já bych musela dát body všem, protože všechno to vypadá úžasně. Přeju hodně zdaru! ;-)
12 Joina Joina | Web | 9. září 2014 v 15:51 | Reagovat
No téda, docela dost kuchařů se sešlo a tolik dobrot :) Připojuji se k hodnocení a přidávám i já své bodování.
Bára: a) 5b.   b) 5b.
Mirek a)5b.  b) 4b.
VendyW a) 5b.  b) 5b.
FeministicGirl a) 5b.   b) 4b.
Meduňka a) 5b.  c) 5b.
Kerria b) 5b.  c) 4b.
Ellnesa a) 5b.  b 4b.
13 Magdaléna Magdaléna | Web | 9. září 2014 v 17:58 | Reagovat
Báry menu je perfektně nafocené a pro mě chuťově velmi lákavé :) Takže dávám 5 bodů za všecko :) Dalších pět bodů bych ráda poslala za ratatouille a datlový koktejl :)
14 annapos annapos | Web | 9. září 2014 v 18:15 | Reagovat
Do kuchařky nedívám se dlouho,
i když snaha, ta se cení,  
nad obrázky neumírám touhou
nepustím se, proto do vaření.
Když sesmolím k jídlu jakous placku,
říkám si běda, zase tam nic nedám,  nevyfotím? Dala bych si facku,
milá Vendy, vem na mě kus klacku.
15 •Pet!nka• •Pet!nka• | Web | 9. září 2014 v 20:11 | Reagovat
Bára: a) 1, b) 1, c) 2
Mirek: a) 4, b) 2
Meduňka: a) 2, b)1, c) 1
Kerria: a) 3, b) 3, c) 3
Joina: a) 2, b) 1, c) 1
Ellnesa: a) 1, b) 2, c) 4
Soutěž vyhlíží děsně fajn, jsem zvědavá, čí meníčko vyhraje :-)
16 Meduňka Meduňka | Web | 9. září 2014 v 20:28 | Reagovat
Zdravím organizátorku Vendy a spolusoutěžící. :-) Po důkladném proštudování všech meníček jsem došla k názoru, že vůbec nevím, jak hodnotit, všechna jsou bezva a pěkně nafocená a vypadají lákavě. Podělím tedy všechny stejně, jen vypíchnu to, co se mi u každého líbí nejvíc.
Bára: c)  5
Mirek: a) 5
VendyW: a) 5
FeministicGirl: B) 5
Kerria: a) 5
Joina: b) 5
Ellnesa: a) 5
17 Robka Robka | E-mail | Web | 9. září 2014 v 21:24 | Reagovat
Vypadá to všechno výborně a chutně, všichni soutěžící si určitě zaslouží plný počet bodů. Nejlákavější fotky má ale Bára. :-)
18 feministicgirl feministicgirl | Web | 9. září 2014 v 21:41 | Reagovat
Tak pokud my soutěžící taky můžeme hlasovat, tak to bych si potom dovolila dát Báře 5 bodů za A i B, a Meduňce 5 bodů za C. :)
19 Vendy Vendy | Web | 9. září 2014 v 22:22 | Reagovat
Zatím si to promýšlím, mám chuť dát každému nejvyšší počet :-D  :-D
[9]: Dobrýýý! :-D
20 Ko Ky Ko Ky | Web | 10. září 2014 v 4:34 | Reagovat
To je dobrá soutěž,škoda, že se nemohu zúčastnit kvůli nestíhaní času. :(
21 Ko Ky Ko Ky | Web | 11. září 2014 v 10:41 | Reagovat
díky, já jen decentní barvy, nějaké výrazné ani nepoužívám :) díky za pochvalu nákupu :)
22 Ko Ky Ko Ky | Web | 11. září 2014 v 10:44 | Reagovat
neboj nejsem z toho zklamaná:) a nezapomínám, jen ten čas být u ntb a internetu není takový :/
jen se těš :) její přístup mi sedí,ale nemám ráda, když někdo ukazuje prvky jako bys měl být robot a ne lidská osoba :/
23 stuprum stuprum | Web | 11. září 2014 v 11:28 | Reagovat
Dýňové noky - nezvyklá pochoutka. :)
24 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 11. září 2014 v 13:02 | Reagovat
Všechny ty jídla se mi líbí. Škoda, že je nemůžu ochutnat. Některé věci bych si klidně i dala.
25 Reina-sun Reina-sun | Web | 14. září 2014 v 0:35 | Reagovat
Zdá se mi to nebo nejlákavěji ze všech meníček vypadají dezerty? :D Nejspíš jsem jenom úchyl na sladký :D
Holky a hochu, skvělé nápady!
26 Lucerna Lucerna | 15. září 2014 v 23:32 | Reagovat
Bara: a)5 b)5 c)5
Joina: b)5
Sadlo mi to chutovo a nezatazuje chory zaludok, co je momentalne u mna velke plus :-) Spagety milujem a omacku robim len, ked nemame kupenu nasu oblubenu (mame zauzivane spagetove piatky). Vypada to chutne :-D
Dezert urobim na nedelu, snad sa podari.. :-D
Voda vypada zdravo, same dobre veci :)) paradicka
Joinka urobila uzasnu tortu. Mam pokusenie recept vyskusat :-)
PS: ked budes znova poriadat takuto sutaz daj mi pls vediet na fb ja na blog sice teraz nechodim, ale zapojila by som sa 8-)
27 Vendy Vendy | Web | 16. září 2014 v 10:03 | Reagovat
Moje bodování:
Bára - špagety s rajčaty 5
letní dezert s ovocem - 5
letní osvěžení 5
Mirek - fajnový smažák - 4 (škoda, žes nepřidal zeleninový salát nebo něco podobného, aby to bylo pestřejší)
bacochy - 4 (kynuté plněné buchty jsou sice dobré a náročné, ale škoda že jsi nepoužil vlastní fotku)
VendyW - petříkovský houbový pekáč - 5
děsně návyková tvarohová bábovka - 5
Feministic girl - ratatouille - 5 (vypadá to docela pracně)
malinová zmrzlina - 5
mojito - 5
Meduňka - jídlo z cukiny - 4
ostružinové scrumble - 5
datlovo mléčný koktejl - 5
Kerria - živáňská na grilu - 5
tiramisu - 5
melounová bowle - 5
Joina - grilovaná pochoutka - 5
mramorový dort - 5
letní koktejl - 5
Ellnesa - dýňové noky s houbovým salátem - 5
skořicoví šneci - 5
nápoj alá cola s ledem - 5
Pavlova oříšková mraženina - 5 :-D
28 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 17. září 2014 v 22:00 | Reagovat
Tak jsem ráda, že jsem nebodovala, protože bych stejně ocenila všechny. Když jde o papání, to mají lidé hned inspiraci. Když ono se dobře kouká, rádo papá, ale když to někdo jiný připraví, ne? ;-)  :-D
29 bludickka bludickka | E-mail | Web | 20. září 2014 v 10:29 | Reagovat
Libi se mi, ze i sama sebe rozmazlujes dobrutkami. Ja mam vetsinou tendence se odbyvat. Z receptu me zaujaly predevsim dezerty. Hlavne lakaji krasne fotky. Budu si muset najit naky cas a vyhlidnout alespon jeden kterym se inspiruju :-)
30 pizlik1 pizlik1 | E-mail | Web | 20. září 2014 v 15:34 | Reagovat
Nějaké recepty už jsem vyzkoušela.
 
 
 
 
 
Komentáře k ocenění: (Je tu i Fredy Krúgr!)


Komentáře

1  TlusŤjoch | Web | 16. září 2014 v 21:11 | Reagovat
Gratulace vítězům!
2  Meduňka | Web | 16. září 2014 v 23:01 | Reagovat
Obrovská gratulace Báře a všem soutěžícím! A že já jsem na třetím místě, to je pecka! :-D Děkuju za hlasy, za bezva inspiraci a milé Vendy za celou soutěž :-)  ;-)
Diplomek hrdě vkládám na blog.
3  feministicgirl | Web | 17. září 2014 v 6:25 | Reagovat
5. místo je docela úspěch. :-D Jenom mě překvapilo, jak se lidem líbilo to nejjednodušší z mýho menu, zmrzlina, a s ratatouille jsem se dělala hodiny a hodiny a nic. Asi to chce lepší fotky. :-D Jinak taky gratuluju vítězům a všem. :)
Vendy, odpověď na komentář: No jo, na mym blogu chcíp pes. :-D
4  Magdaléna | Web | 17. září 2014 v 7:13 | Reagovat
Gratuluji všem vítězům i zúčastněným. Už jenom koukat na ty fotografie byla nádhera :)
5  Beatricia | Web | 17. září 2014 v 8:09 | Reagovat
Blahopřeji všem vítězům a všem zúčastněným. Byla to krásná podívaná. Všichni mají můj obdiv.
6  VendyW | E-mail | Web | 17. září 2014 v 8:28 | Reagovat
Tak počítala jsem s tím, že když nebylo menu celý že se ani žádných bodů nedočkám páč jsem nesplnila kompletní zadání. :-D
7  Vendy | Web | 17. září 2014 v 8:42 | Reagovat
[1]: Souhlasím! :-)
[2]: Jsem ráda, že ses zúčastnila, náhodou se sešly prima recepty ;-)
[3]: Ona ta zmrzka vypadala lákavě i na pohled. Že bylo ratatouille pracné, věřím, viděla jsem, jak jsi to tam pěkně poskládala, takže opravdu piplačka a navíc to vypadalo pěkně. Ale malinovka měla větší magnet, zdá se... :-)
[4]:Žejo! Škoda, že ses nepřidala... :-)
[5]: Přesně tohle bych řekla taky :-)
[6]: Bodů ses dočkala a nebylo jich málo, Vendulko! Jenom někteří jich měli víc. :-) Škoda, že nebyl ještě ten nápoj, ale petříkovský pekáč neměl chybu. A ta tvarohová bábovka určitě leckoho inspirovala pro letní dezertové pochutnání. :-)
8  Vlasta | E-mail | Web | 17. září 2014 v 16:30 | Reagovat
Byl to skvělý nápad a já gratuluji všem zúčastněným! :-) Příště dej zase něco fotografického nebo pisálkovského, ať se nemůžu vymlouvat, že jsem se nezapojila! :D
9  Ellnesa | Web | 17. září 2014 v 17:14 | Reagovat
Čtvrté místo - to je báječné! Vůbec jsem to nečekala :-)
Gratuluju Báře, Meduňce, Kerrie, Joině, Mirkovi, VendyW, Feministic girl a samozřejmě i sama sobě ;-)
Všichni jsme si to zasloužili! A ty Vendy jsi z nás úplně nejlepší, protože se ti podařilo tohle zorganizovat...

11  Jana | Web | 17. září 2014 v 19:27 | Reagovat
Gratuluji vítězům i všem zúčasněným! :-)
12  Joina | Web | 17. září 2014 v 20:36 | Reagovat
Tak Báře přeji z celého srdce, její menu se mi velmi líbilo :)
Hlavní je, že jsme se zůčastnili a ať jsou jaká koliv bodování, vítězi jsme všichni :) taky všem gratuluji :)
13  Kerria | Web | 17. září 2014 v 21:55 | Reagovat
Gratuluji Báře a všem děkuji za hlasy, které mě postrčili až na druhé místo. Vůbec jsem to nečekala, protože se sešlo spousta moc prima receptů.
14  Ruža z Moravy | E-mail | Web | 17. září 2014 v 21:55 | Reagovat
Díky, to nemuselo být. Než jsem se k tomu dokopala, tak termín prošel. Já jsem ale nemyslela, že bych konečné hlasování nějak ovlivnila. Když jsem viděla ty první recepty a ještě k tomu fotky... gratuluji všem. Asi nejsem moc soutěživý typ. Rozhodně ne vytrvalá na soutěže, jen tak někdy ulítnu. Máte můj obdiv, všichni. :-)
15  annapos | Web | 18. září 2014 v 0:17 | Reagovat
A vlastně i můj, nejen že jsem na to moc pohodlná vařit, péct a ještě to naparádit na fotky sprásknu oběd, sníme, schrupneme po něm a basta?
[14]: Je to moje milované jídlo paní Růženko, malé hlávky si dávám do zelí při nakládání, pro ten účel. Moje maminka dělávala i podobnou delikatesku zabalenou v mladém listu ořechu vlašského, pamatuji si jen tu chuť, recept ne.
16  Ruža z Moravy | E-mail | Web | 18. září 2014 v 0:25 | Reagovat
[15]: Zrovna jsme to dnes probírali na dědobabinci spolumaturantů (míváme ho každý měsíc-měli jsme se rádi) a kamarádka říká, že ten zelný list plní jen masem kořeněným- bez rýže a dělá k tomu bramborovou kaši. Nám ale chutná právě to zelí okolo, nakonec tu rýži bych oželela, ale zelíčko neee. :-)
17 without-problem without-problem | Web | 18. září 2014 v 0:42 | Reagovat
Inspirace to rozhodně byla!!! Nemůžu se dočkat až vyzkouším dýňové noky a ostružinové scrumble..tedy budou-li ještě nějaké ostružiny :D
Děkuju všem, kteří ocenili moje kuchařské umění (vlastně ani nevím, jak se to stalo, že jsem při výrobě nevyhořela...:-D) a klaním se všem, kteří se zúčastnili. Jsme dobří a Vendy je hvězda!
18  without-problem | Web | 18. září 2014 v 1:04 | Reagovat
Jo...tenhle blog bych si ráda přidala do oblíbených, mám si ho uložit pod přezdívkou Vendy nebo ANA? :-)
21  Ko Ky | Web | 18. září 2014 v 2:40 | Reagovat
Gratuluji všem vítězům :)
22  Sherylin Lee | E-mail | Web | 18. září 2014 v 9:41 | Reagovat
Ja už teraz viem, že by som to nevyhrala. Nikdy neviem čo mám uvariť :D. Je to skvelé! Idem sa pozrieť, čo to bola za súťaž. Gratulujem víťazom :))
23 Vendy Vendy | Web | 18. září 2014 v 9:51 | Reagovat
[11]: :-)  :-)
[12]: Taky si myslím, že jste všichni vítězové. Hlavní účel totiž byl, předvést prima recepty, a to se podařilo. :-)
[13]: Nojo, když ty máš taky moc pěkné receptíky... :-)
[14]: Růži, z toho nic, každý jsme nějaký. Termín jsem měla tři týdny, to si myslím že je dost dlouhá doba, ale možná sis toho nevšimla. A stejně se i u tebe na blogu dá najít hromada dobrých receptů, někdy i v komentářích (dalo by to možná fušku, ale stálo by za to, vytahat všechny ty recepty a nacpat je do jedné rubriky) :-P
[15]: Po pravdě, taky bych si nechala líbit, aby mi to někdo uvařil, naservíroval, a já to jenom zblajzla. No, možná bych se podělila s šéfkuchařem. :-D
[16]: Varianty jsou asi různé, jen je vyzkoušet a ochutnat
[17]: Dýňové noky mě taky zaujaly! A ostružinové scrumble? Kouzlo je v tom, že když nebudou ostružiny, můžeš použít maliny. Nebo jahody. Nebo borůvky. Nebo meruňky, jablka, švestičky ze zahrádky... :-D

25  Ronnie Sparks | E-mail | Web | 18. září 2014 v 11:21 | Reagovat
Také gratuluji vítězům :-)
26  Fredy Kruger | 18. září 2014 v 12:38 | Reagovat
Jeden stupínek  nižší,
druhý  o kousek vyšší,
Však  stupínek  třetí, - je  nejvyšší !!
" Kdeť vítězové ??...hle !  už přišli !!Cosi se děje !!... o mein  Gott !
.... jakýsi ( pošahán )  idiot
stojí  na  stupni nejvyšším !
" Slezte  chlape !!" ... on neslyší ??
" Nepruďte  kurwa  již na tomto místě !
...vdyť nepekl jste,  ni nevařil jste !
Tu vyhlašování  jest  vítězů !!
Slezte !!"
" Pravím, že neslezu !!"
" Říkáme  :  po druhé,.... do třetice "
...kdos uchopil muže za nohavice,
ten drží se, ruce má zapřeny ...
kalhoty rázem však ztaženy !
Ten magor byl pod nimi  naostro !!
... kdos křičí :  " Strážníci !... starosto !!"
... ženy se chvějí nechutí, studem !!
...na muže  s volně  visícím údem
přehodil  kdosi  plachtu i deku,
...ten vyběhl, - rázem je na útěku !!
Jak sprinter vyběh´! ... byl  nechycený !!
" Konečně jděmež  teď vyhlásit  ceny !
vylezte  všichni si  na stupně !"
... vítězové jdou postupně ...
" Jááá  třetí jsem ?"
" Ano !"
...  " TY  druhý jsi !!
... ty  vylez  si  na stupeň nejvyšší !!"
" Já prvý jsem ??"
" Ano!... jistěže !!"
...toť konec byl kulinářské   soutěže !
27  Janinka | E-mail | Web | 18. září 2014 v 14:51 | Reagovat
Sláva vítězům, čest poraženým a já jsem ostuda, protože jsem to nestihla. Ale fakt jsem moc chtěla, jenže když mám hlavu jako dýně z té mé nezvedené tchýně... :-D
28  Lofn | Web | 18. září 2014 v 23:47 | Reagovat
Všem výhercům a účastníkům soutěže gratuluji.Vendy připravila moc pěkné diplomky.
Děkuji ti za komentík a pochvalu,udělala mi radost :-)
29  annapos | Web | 19. září 2014 v 19:47 | Reagovat
[15]:Neříkáte tomu holubci? To by mě hned došlo, odkud pocházíte? Nebo kde se vzal, ten pro mě tradiční pokrm u vás?
30  Ko Ky | Web | 20. září 2014 v 6:07 | Reagovat
[24]:
jo nějak to půjde :)jj, čaje jsou teď prostě potřeba :)
31  bludickka | E-mail | Web | 20. září 2014 v 10:23 | Reagovat
Gratuluju vsem. Koukam ze soutezicich bylo pozehnane. Skvely napad, takova akce. Jdu cihnout na nejake recepty :-)
32  pizlik1 | E-mail | Web | 20. září 2014 v 15:31 | Reagovat
U mě jsou vítězové všichni.
33  Bev | E-mail | Web | 29. září 2014 v 13:57 | Reagovat
To ty jsi skvělá a rozmazlování si plně zasloužíš. :-D
Byl to krásný a skvěle provedený nápad a všem zúčastněným ze srdce i když pozdě gratuluji.


Žádné komentáře:

Okomentovat