čtvrtek 25. září 2014

Pavučina

Když jsem posledně dávala na blog šátky, zapomněla jsem zmínit, že jsou hebké a lehké jako pavučinka.

A pavučinku jsem fotila v neděli, když byl zcela nádherný den a zčistajasna se spustil spršák. Takový krátký, a po celou dobu svítilo sluníčko.
A zasvítilo i do pavučiny na našem dvoře, pavučiny, kterou utkal pavouk a natáhl ji mezi okapem na jedné straně a révou na druhé straně.
Je to sice nedaleko, ale stejně mi to nedá a přemýšlím - jak to dokázal?
Jak dostal jeden konec pavučiny na druhou stranu?
To ji přehodil?
Zhoupnul se?
Nebo prostě skočil?

Pavučina se křehce třpytila. Jako skleněné korálky. Z jedné strany dokonce házela odlesky, barevné, jak se do ní opřelo slunce. Zkusila jsem vyfotit, ale nepovedlo se. Asi to chce vážně lepší foťák.

Pavučinka je zde trochu přiostřená, jinak bez úpravy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Z této strany pokus o zachycení třpytu. No, možná tam nějaké odlesky uvidíte, ale jen velmi vzdáleně... ve skutečnosti byly odlesky třpytlavé, i s žlutými, hnědými a snad i modravými záblesky.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat