pondělí 9. prosince 2013

Projekt 365-20

Najednou se vyrojila vánoční výzdoba! I v ulicích.

3.12. úterý - dnes od rána. Tak se mi to líbí. Ještě jsem skočila do galanterky, ale paní byla plně zaměstnána třemi kupujícími, takže jsem jen zběžně prolétla vlny a zaskočila do galanterky naproti. Taky jsem si všimla, že už jsou ulice vyzdobeny vánočními motivy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.12. středa - dnes totálně vytočena. Přišel ohlášený montážní od RWE, předělat plynoměr. Odmontovat starej, namontovat novej. Zapomněla jsem na to jak na včerejší den, až když zazvonil, tak se mi rozbřesklo. Ovšem požádal mě, abych vypnula všechna plynová zařízení. Všechna, tedy i kotel. Z toho jsem byla nejvíc zděšená, protože kotel se musí rozžínat klasicky, ohněm (mám nějaký starší typ). Samozřejmě, ten hupajda uměl jen montovat plynoměry, uvést kotel do provozu už nikoliv. Takže mi doporučil, ať si prostuduji návod a kotel uvedu do provozu sama. Inu, poslechla jsem a skočila si i pro baterky do baterky, protože staré monočlánky vytekly a baterka nesvítila. Baterka nesvítila ani s novými monočlánky, tak jsem skočila ještě koupit baterku novou. Tu ovšem neměli, ale nabídli mi jakési malé svítítko, co se prodává třeba na přisvícení večer, když člověk odmyká dveře. Jo, stálo to desetikačku, takže - mám je. Ovšem zapálit plamínek se mi nepodařilo ani na druhý pokus, takže jsem to vzdala. Chtělo se mi brečet do polštáře, ale odložila jsem to a vyhrabala starej leták s plynařem, který se věnuje servisu a čištění kotlů.
Sehnala jsem, dokonce mu to i dnes vyšlo, že se mohl stavit. Zprovoznil kotel, vyfasoval 150 korun a odfrčel. Proklela jsem RWE a jejich pitomý výměny, díky kterým jsem přišla dnes k nečekanému výdaji 200 korun. A abych se nenudila, jak jsem brala jeden monočlánek, nevšimla jsem si, že ta baterka vytekla a zas...la jsem si tím bundu. Takže bunda za 2400 s vyžranými flíčky. Čert vem RWE i s plynoměry!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5.12. čtvrtek, sjela jsem pro vajíčka (2 plata a mám vystaráno do vánoc, můžu si dokonce uvařit vajíčka natvrdo), Sametkovi vyčištěn hajzlík, nasypán nový kočkolit, v Rajhradě zaskočila koupit pár klubek vlny a podívat se na tu andílkovskou výstavku. Skončila jsem ale pod schody, bylo toho dost na focení, a nahoru zrovna šla tlupa děcek z mateřinky. Takže návštěva andílků na příští týden.
Též focen Sametka v několika pózách. Když
von je tak fotogenickej.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedávej, Sametko v koutě, budeš-li hodný, najdou tě.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6.12. po čertech (a andělech) nádherný den! Začíná poněkud pofukovat, to budou asi dozvuky té avízované vichřice. Obloha výstavní, letně modrá, byť je zima. Jak mají mít pak Mikulášové, čerti a andělé chuť nadělovat? Vždyť si myslí, že hrne jaro!
Venku vyfocen krásný záběr stromu. Tedy fotografičtí odborníci možná budou hledět skepticky, ale mně se ta černá struktura stromu proti modravému pozadí s bílými beránky děsně líbila.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7.12. sobota - dopoledne v práci. Mimořádka! A taky jsem dosypala, zamašlila, popsala, a do vitríny nandala koupelové soli, které jsem barvila i voněla, sympatická práce. Nesympatické je, že si toho nikdo nevšímá. (psáno o dva dny později). Někdy mám pocit, že bych se na tyhle aktivity měla vykašlat a vyrábět tyhle věci jen tak pro sebe a moje blízké (viď, VendulkoW!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8.12. neděle - poprvé po deseti letech mi vykvetla africká fialka. Možná to způsobila nová zálivka s kvasnicemi! Ale pro další kytky tato experimentální zálivka není moc dobrá, skomírají na úbytě.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9.12. pondělí - klasika. U přestchyně nafocen čerstvě ozdobený stromek. Móda zdobit stromky dřív než 24. prosince se mi zamlouvá, koneckonců, proč by si člověk neužil té pěkné výzdoby už dříve?
Líbil se mi i betlémek. Sice papírový, ale pěkný.



A to jsem nezapočítala nevydrásající a hluboce úmorné trápení s rozhašeným blogem, kdy nešlo ani psát články, ani komentovat.

Citát týdne:

Paradoxem je, že nejvíc energie potřebujeme na zachování klidu.


V předvánočním šílenství, držte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat