sobota 14. prosince 2013

Vánoční podruhé nebo potřetí

Pro dnešek změna plánů a nečekaná prohlídka andělské výstavy v místní zahradnické škole. Byla parádní a bylo toho moc!
Takže tuto galerii rozdělím na víc částí (abych vás nezahltila).
Pro začátek jsem nafotila spíš venkovní výzdobu, vánoční stromky naživo. Myslím, že zadání bylo, vyzdobit je s použitím co nejlevnějších materiálů aneb, co dům dal.
A některé kousky byly fakt překvapivé.

Tak trochu jsem zabloudila a zapadla do výrobny. Sice zajímavé, ale holky měly plné ruce práce a tak jsem tam nechtěla oprdelkovávat. Nehledě, že za půl hodiny jel autobus.










Po pravé straně se vinula řádka rostlých smrčků. Tak nějak ozdobených zřejmě ve stylu "co dům dal". Bohužel byly na vyvýšeném místě a nedalo se k nim dostat blíž, takže jsem zkusila, co se dalo, aspoň částečně, spíš pro představu.
První fotka se bohužel moc nepovedla (teda ne že by ty další byly hvězdné, ale tahle je fakt mázlá).



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jednoduché mašličky. Přímo minimalistické!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
U tohoto stromku mě zaujala skutečná moderní lidová tvořivost. Ozdůbky totiž byly vystříhané ze spodků plastových lahví. Prorazit dírku a máme moderní futuristický stromeček budoucnosti.
 
 
 
I u tohoto smrčku je zakomponovaná moderní výzdoba. Nevíte, co na stromek? Ověšte jej cédéčky! (místo řetězů můžete přidat kabely a vodiče, pro větší efekt je můžete nasprejovat.)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ve výrobničce už měli hotovo několik věnců a věnečků a pilně vázali vánoční kytky.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A protože jsem zabloudila, vrátila jsem se zpátky k budově školy (to bych nebyla ani já, kdybych místo do hlavních dveří nevpadla do šaten. Naštěstí jsem nikomu nezpůsobila újmu, ani mě nepodezřívali, že bych jim chtěla odnést nějakou skříňku.)
U tohoto stromku mě zaujaly žíhané trubice. Zdálky to vypadalo, jako by ze stromu pršel zlatý déšť. I když možná spíš stříbrný...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
U vchodu do školy (nová školní budova!) ještě dva další krásné stromky.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A hnedle nad schody vítal návštěvníky modrý anděl. Moderní anděl! Anděl se skateboardem.
Inu, pokrok...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
 
Pokračování příště...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat