úterý 19. srpna 2014

Hry do deštivého počasí

Jsem hravá. Tento fakt jsem si připustila už v dětství, ale kupodivu mě to nepřešlo ani v dospělosti.

 
 
 



To jsem ale objevila kouzlo her počítačových, nejprve na starém Atari, později na klasickém počítači.
O hrách jako Tetris, Dyna, Pacman nebo Prehistorik jsem už psala...
To ale byly hry stažené a uložené do počítače.

Dnes bych chtěla dát k mání několik her online.

Při brouzdání jsem zjistila, že je jich obrovské množství. Ne každou zvládnu, některá mi nešla ani spustit, ale našla jsem si pár her, které mě bavily.
Není to žádné budování impérií, ani luxusní hry typu Zaklínač, ale jsou lehké a slouží spíš k odreagování.
 
- ostřelování kuliček. Nejméně dvou. V každém kole se stupňuje složitost, poslední kola jsou ďábelská.
Výhoda - hra si drží paměť, takže po znovuzapnutí počítače pokračujete tam, kde jste skončili.
Nevýhoda - někdy si hra postaví hlavu a vykašle se na nějaké paměti. Musíte zkrátka začít odznova.
Jo a kdo nerad zvuk, může si v sekci Option vypnout zvuk, z polohy On na polohu Off.

 
Gorillaz Tiles - podobný princip. Odklikáváním minimálně dvou shodných symbolů je odstraníte a odhalíte další vrstvy. Hra končí, dokud není odklikáno.
Taky může končit, protože došly body. Body získáte úspěšným odbouráním, ke kterému dojde samovolně, při pádu uvolněných kostek.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Color linez - tuto hru si můžete stáhnout zdarma. Dejte do jedné řady aspoň pět stejně barevných kuliček. Můžete svisle, vodorovně, i úhlopříčně.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sticky linky - lepivé potvůrky, objevila jsem v odkazu u Intuice. Odklikáváte minimálně tři stejné barvy u sebe. Při seskupení pěti stejných barev se zrodí jedna příšerka, i tu musíte spojit s další stejnou barvou a teprve pak z vás bude na větvi.
Pozor, tato hra má paměť. Což je dobré, pokud hru přerušíte - další den můžete pokračovat. Ale pokud byste si ji chtěli střihnout od začátku, nejlepší rada - vymazat si část historie v prohlížeči. Poslední hodinu, dvě, nebo den...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mahjong - zde na výběr několik druhů. Nevýhoda klasických mahjongů - když je nesložíte, všechno se vyruší a hra začne znova, s jiným složením. Mně se nepodařilo ani jednou...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- ta nejskvělejší nabídka puzzlí, co jsem viděla. Příroda,kytky, architektura, kreslené, ženy, muži, auta, letadla... Každé puzzle má nabídku ze tří velikostí dílků. Takže si můžete zobnout i dost podrobné puzzlátko.
U puzzle pozor - sice vám vydrží v rozeskládaném stavu, pokud odběhnete od počítače, ale rozsype se, když počítač vypnete.
Na rozdíl od skutečných puzzlí nemusíte řešit problém - kam s ním.

( a vůbec dobrá je celá nabídka - Bosounohou.)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pacman - Různé varianty známé hry. Chroustající příšerka musí spolykat kuličky, ale také musí utíkat před obludkami, které by ji jinak dohonily a sežraly.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Svetlograd - další varianta na hada. V tomto případě likvidace hada, ostřelováním stejně barevných kuliček. Pěkná grafika.
 
   
 
Obklič kočku - naprosto jednoduchá odreagovačka. Musíte kliknutím vytvořit zábranu, aby kočka neunikla.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Najdi pět rozdílů - klasika. Prostě najdi pět rozdílů...


HERNÍ PORTÁLY







Je jich ještě víc, ale myslím že jako základ stačí tyto uvedené.
Jo a připočtěte k nim už zmíněný portál Bosounohou. Není tam toho tolik, ale je to solidní.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat