sobota 30. srpna 2014

Vtipy

V Rusku propouštějí do civilu staré vojáky. Výšku odstupného jim vypočítají
tak, že si každý zvolí dvě části na těle, oni změří délku mezi nimi a podle
toho vyplatí odstupné. Přijdou k prvnímu a ten řekne: "Od dlaně, po druhou
dlaň." Voják roztáhne ruce,přeměří mu délku a dostane pěkné odstupné. Druhývoják řekne: "Od hlavy k patám." Voják se vyšponuje, přeměří mu rozdíl a
odstupné je neuvěřitelně vysoké. Přijdou k poslednímu dědkovi a ten řekne:
"Od hlavy po koule." "Ale no tak dědo,vyberte si taky po paty, budete mít
víc peněz." "Ne, od hlavy po koule !!!" opakuje děda. Stáhnou teda dědovi
trenky, koukají a koule nikde. " Dědo a kde jste je nechal?" "V
Afgánistánu ... a teď měř synku!"

Všech osm Saddámových dvojníků se shromáždilo v jednom bunkru pod Bagdádem. Tárik Azíz přichází do místnosti a povídá: "Mám pro vás dvě zprávy - dobrou a špatnou. Ta dobrá je, že Saddám přežil další útok a tak stále máte svoji práci." Jeden z dvojníků se ptá: "A co je ta špatná zpráva?" Tárik odvětí: "Přišel o ruku..."

Sedí James Bond v restauraci u baru a přisedne si k němu krásná baba.
On se na ní usmívá, ona se zeptá, co se děje.
"No," povídá Bond, "já mám speciální hodinky a ty mi říkají, že nemáte
kalhotky."
"Aha," odvětí ta baba, "tak to asi nefunguje, protože já kalhotky mám."
Bond se znovu podívá na hodinky a povídá: "Že by mi šly napřed?"

Naši vojáci se připravují na humanitární misi do Iraku. Vyhlásí poplach a za několik minut je celá jednotka nastoupena v plné zbroji. Jen vojín Novák chybí. Přijde po dobré půlhodině. Velitel řve: "Novák, všichni naši chlapci jsou dávno připraveni natrhnout prdel tomu Saddámovi a ty jdeš pozdě!"
"Víte veliteli," ospravedlňuje se Novák, "dostal jsem signál o poplachu když jsem byl v posteli. Vyskočil jsem, rychle jsem si oblékl maskáče, nasadil přilbu a nabarvil si tváře maskovacími barvami. Opásal jsem se řemenem, na něj dozadu připevnil granáty, vlevo zavěsil tesák a napravo pistoli. Navlékl jsem si neprůstřelnou vestu a nasadil ochranné brýle. Do kapsiček u vesty jsem si nacpal náhradní zásobníky s náboji, do podpažních pouzder zasunul finský nůž a beretu a na záda přehodil batoh s minami. Na pravé rameno jsem si pověsil samopal a na levé bazuku. Na levé předloktí upevnil minivysílačku, na pravé škrtící strunu a bombičku s paralyzujícím plynem .Do zubů jsem vzal dýku,do pravé ruky M-16, do levé kulomet. Už jsem byl na odchodu, když jsem se náhodou uviděl v zrcadle.
Tak jsem se lek, až jsem se posral a musel začít znova.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat