čtvrtek 5. září 2013

Dárečkov

5.9.2013

V neděli a v průběhu dalších dnů se mi sešly další pěkné dárečky, a protože mi udělaly radost, ráda bych je předvedla v sólo článku:

(Dnes aktualizace, neb přibyly další dva obrázky a možná přibude ještě jeden)

Nejdřív mi přistálo pěkné přání od Růženky z Moravy (a tím prásknu na sebe své pravé jméno, ajaj)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Další krásné přáníčko mi vyrobila Lofn (grafická kouzelnice, od které jsem získala spoustu pěkných odkazů na online prográmky - jako model zapózoval A.Rickman v mých oblíbených rolích)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ve fejsbůku mi přistál krásný květinový pozdrav od Pižlíka


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Také jsem nedávno dostala jedno kouzelné levandulové psaníčko od Luné, s malým kamínkem na památku (adresa i vlastní psaní kapku skryté)
a dnes jsem vylovila ze schránky sluníčkově žluté přání od Kariol. Krásně projasnilo dnešní den.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jako bonus jsem dnes obdržela putovní brakové čtivo od Pavla T. Clintonovka!
Až dočtu, vydám v plen dalším zájemcům!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dodatečně též děkuji Eričce za její krásné žluté růže.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A málem jsem opomněla přidat ještě stříbrné ocenění od Mnišky za účast v její zapeklité soutěži. Popravdě si nejsem jistá, jestli jsem si tuhle stříbrnou zasloužila, páč mám dojem, že nic nevím, ale přesto, Mniško, děkuji! A jsem poctěna.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Všem, co mi poslali fotečky, obrázky, přáníčka, ocenění, dopisy i superbrakové čtivo, převelice děkuji!

 


Žádné komentáře:

Okomentovat