úterý 10. září 2013

Projekt 365-7

Tento týden takový domácí.

3.9. - úterý
Osekané pantoflíčky, které mi vyrůstaly u zdi. První a poslední živá kytička letos.
Na oběd dušená zelenina, odpoledne mi začíná být divně, večer cvakám zubama, zapínám vafky a zatápím v kamnech. Jdu spát.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.9. - středa
Moc jsem toho nenaspala. Asi něco v té zelenině. Znehybněna v poloze ležací, střídáno s polohou běhací. Po poledni zkusmo dvě topinky hojně počesnekované a černý čaj. Neslazený.
Úkol: zakoupit živočišné uhlí či Endiaron! Nebo aspoň banány...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5.9. - čtvrtek
Matýsek nachytán na švestkách.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6.9. - pátek
Hektický den. Ráno do Brna, další příděl zeleninky a domácích produktů, dvě hodinky dáchnout doma, zjistit, že nejede internet ani televize, pětiminutové hledání telefonního čísla na outú (oni už ho ani na poslední výpisy neuvádějí, hlavně že tam mají odkazy na webovou dotazovnu, ovšem jak bych se ptala po internetu, když internet nejel, to fakt nevím). Doklikáno k automatickému sdělení, že v naší oblasti je porucha a že se odstraňuje. No sláva. Potom práce, práce, a ještě k tomu jsem na řadě s úklidem.
A takhle to vypadá, když se zapomene zalít.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
7.9. - sobota - pookřála jsem a nějak moc elánu. Vypucovaná okna, sundané, namočené a vyprané záclony, znovu navěšené. Okenní očista za doprovodu Asonance, Hoboes, a čtyř Port.
Plán na příště - pořídit si na okna stěrku. To neustálé šudlení hadrou mě fakt nebaví.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8.9. - neděle
Muffinová premiéra. Tento týden jsem zakoupila dvě silikonové formy na mufiny a dnes první pokus. Povedly se, báječně naskočily, byly chutné a nedrobily se. Už se těším na další, bude asi muffinková sezóna.
Recept dám později.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
9.9. - pondělí ve znamení deště. Cesta do práce, kde jsem se dozvěděla, že mi klientka odřekla, takže cesta z práce. Obídek od neděle, autovýcvak (snad někdy ukážu). Pěkná halenka v módním obchůdku! Padla mi do oka.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
No není krásná?

Toť pro tento týden vše. Ještě přidám citát dne:

Lidé tak často sní o nesmrtelnosti, o věčném životě a přitom neví, co mají dělat, když venku v neděli prší.

Mějte se fanfárově!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat