neděle 15. září 2013

Nikdy jsem

Nikdy jsem nečetla Moby Dicka
Nikdy jsem nehrála v divadle
Nikdy jsem neběžela maraton
Nikdy jsem neletěla v balonu
Nikdy jsem nejedla žraloka
Nikdy nejedl žralok mě
Nikdy jsem neměla děti
Nikdy jsem nestála na vrcholku hory.
Nikdy jsem nebyla v Thajsku
Nikdy jsem se nepotápěla v moři.
Nikdy jsem neletěla na Měsíc.

Nikdy jsem neskákala z letadla
Nikdy jsem neplachtila s větroněm
Nikdy jsem neslaňovala
Nikdy jsem nesjížděla řeku na raftu
Nikdy jsem nebyla v džungli
(I když džungli ve své hlavě mám)
Nikdy jsem neměla hnědé oči
(Mám modrozelené)
Nikdy jsem nebyla filmová hvězda
Nikdy se mi nic nepodařilo na první pokus.
Nikdy jsem nebyla štíhlá modelka
Nikdy jsem nesršela vtipem
(ale sem tam se mi povedla dobrá hláška).

Nikdy jsem nevyhrála jackpot
(jednou by to mohlo vyjít)
nikdy jsem neuměla uzdravit dotekem
nikdy jsem nebyla ta moudrá,
která si ví vždycky se vším rady
(po bitvě generál, to mi šlo)
Nikdy jsem nepřekonala sama sebe.
Nikdy jsem nedala první pomoc
Nikdy jsem nikoho nezachránila
(možná)


Těch nikdy je spousta. Ale nejsem si jista, jestli bych všechna nikdy chtěla proměnit v někdy.
I když, jo. Některé jo.
Třeba ta výhra v jackpotu. To by bylo něco!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat