úterý 3. září 2013

Projekt 365 - 6

Týden se překulil jak hliněná kulička.
 
27.8. - úterý - prší a prší. Další zubař odložen. Dnešní trio, mobil, peněženka, paraple.
Paraplíčko už se trochu láme v drátech, mobil prehistorický, ale funkční.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
28.8. - středa - pořád hnusně. Doma tak chladno, že jsem poprvé zatopila. Jen krátce, dvě lopatky uhlí a pár kousků dřeva. Krásně se rozlinulo teplíčko...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
29.8. - čtvrtek - výlet do Brna. Pro parfémky, naplánováno též stáhnutí do Knižního klubu. Nojo, ale to bych si nesměla zapomenout klubovou kartičku! Na což jsem přišla cestou. Takže jsem to zkrátila přes Radnickou a bezvadnou sýrárnu, kde jsem koupila kus másla (na váhu, a je vážně chutné). Cestou nacvakáno hafo fotek, v šalině jsem viděla jednu starší paní, která měla mimořádnou zálibu v modré - modrá halenka, modré náramky s modrými kameny, prsteny s modrými kameny a francouzská hůl v modré barvě. Modrá je dobrá!
(fotka oříznutá)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

 
 
30.8. - pátek - dnes mě nějak rozbolela hlava. Ale to bolení přešlo po zdlábnuté porci masového vývaru s nudličkami. Navečer jsem zahlídla balon, poměrně nízko, bylo i vidět na oko, jak šlehají plameny. Chtělo by to větší přibližovadlo...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
31.8. - sobota
Den s Krajními mezemi. Mezy? Mezmi? Pomoc!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.9. - neděle příjemná, o tom už jsem psala. Ke spoustě přáníček fejsbukových i blogových se přidalo další přáníčko skutečné a praktický nečekaný dárek, který mi fakt udělal radost.
Moje první čtečka!
I s knihovnou, aspoň pro začátek.
Synovec J. se teda praštil přes kapsu!
Chci slavit celý týden. Dárečkov se mi líbí!
(Vendy, prober se)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.9. - pondělí a už se to zas kulí. Dnes konečně náklus do místní knihovny, rest už mám od května, ne-li více. Chtěla jsem jen vrátit knihy a nepůjčovat... no copak to šlo? Takže jsem si jich odnesla dalších šest.
A trochu jsem nasnímkovala knihovnu. Dnes v koláži. To červené cosi jsou slohy, kde se skrývají místní kroniky, povídání o obci, paměti, něco o rybářském klubu a tak... je toho dost a je to záslužná práce naší paní knihovnice.
P.S. obrázky v pozadí jsou darované kopie originálů místního akademického malíře, Františka Hořavy. Dar je od jeho dcery... originály pochopitelně spočívají někde jinde.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dobrou noc... a ať vás blechy štípou celou noc!

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat