čtvrtek 26. září 2013

Magické fraktály

Nedávno mě inspirovala Beatricie se svými novými grafickýmy kouzlíčky - tentokrát v oblasti fraktálů.

Co je vlastně fraktál?
Vlastními slovy - jakýsi grafický obraz, který má některé prvky opakující se a přitom naprosto abstraktní. V různých tvarech a barvách, splývající nebo ostře rozlišený. Krásný, nečekaný, nepochopitelný...

Takže jsem zkusila sáhnout i po této možnosti, jestli se mi vůbec něco takového podaří.
Myslím, že ano! Sice jsem na netu viděla lepší a krásnější, ale jsem spokojena aspoň s tím, co se mi povedlo.

Chcete vyzkoušet svoje vlastní fraktály? Pokud máte Gimp, zkuste podle odkazu u Bey (návod je dost srozumitelný a odkaz je umístěn pod obrázky).
Pokud nemáte Gimp, objevila jsem nový prográmek, o kterém chci napsat příště. Nechte se překvapit a dnes vás zvu na návštěvu do minigalerie.

Vstupné zdarma!
 
 
 
 
 
 




Žádné komentáře:

Okomentovat