neděle 13. prosince 2009

Jsem vděčná

13.12.2009 (emailovka)

I na negativní stránky našeho života se dá podívat z jiného úhlu. O tom mě přesvědčil mail, který mi došel už před časem... Myslím, že většina z vás se s tímto textem setkala, přesto neuškodí, když si připomeneme, že ne vše je samozřejmé...

Jsem vděčná

za partnera, který noc co noc pokrčí přikrývky, protože není venku s někým jiným;

za daně, které musím platit, protože to znamená, že mám stálé zaměstnání;

za nepořádek, který musím uklízet po oslavě, protože to znamená, že jsem obklopený přáteli;

za šaty, které jsou mi trochu těsné, protože to znamená, že mám dostatek jídla;

za trávník, který je třeba kosit; za okna, která je třeba umývat, a za okapy, které je třeba opravovat, protože to znamená, že bydlím ve svém domě;

za všechny stížnosti, které poslouchám na vládu, protože to znamená, že máme svobodu projevu;

za volné parkovací místo, které je až na konci parkoviště, protože to znamená, že mohu chodit, a že mám i dopravní prostředek;

za vysoký účet, který platím po večeři s blízkými, protože to znamená, že jsem štědrý;

za kopu prádla na žehlení, protože to znamená, že mám co nosit;

za únavu a bolavé svaly na konci dne, protože to znamená, že jsem byl schopný těžce pracovat;

za otravný budík, který musím ráno vypnout, protože to znamená, že jsem ještě naživu,

A ještě něco ...

Říká se, ze člověk potřebuje jen 1 minutu na to, aby zjistil, že se mu nějaká osoba líbí,
1 hodinu, aby ji správně odhadl, 1 den, aby ji začal mít rád či milovat, ale potřebuje celý život, aby na ni zapomněl.

Žádné komentáře:

Okomentovat