sobota 12. dubna 2014

Velikonoční vystavování

Loni jsem to prošvihla, letos ne. Notabene, ještě mi to ráno připomněla paní v prodejně. Její dcera se totiž v této výstavce angažuje...
A pak, věnovala jsem jim větve z vrbky. To by bylo, abych se tam nepodívala.

Bylo krásně, po dobrém obídku (křidýlková polévka s nudličkami a vařená vajíčka s bešamelovou zeleninovou omáčkou a bramborami a taky po dobré kávě a moučníčku) jsem se vydala. Foťák sebou!

Už u vrat mě vítal nápis. Na výstavu i na zábavu a to hned dvakrát.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na dvorku byly zaparkované kozy. Ty pravé, živočišné, čtyřnohé! Nebo spíš, jedna koza a kůzlátka. Megenky!
Nejdřív jsem zalitovala, že jsem nevzala aspoň kousek chleba, ale uklidnil mě velmi výrazný nápis.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Už v chodbě jsem viděla, že je plno. A bylo!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hned za dveřmi čekalo živé překvapení, přitažlivé zejména pro děti. Ve výběhu pěkní ušáci a v koutku, pod rozsvícenou lampou, pípala živá kuřátka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A dál byla krásně načančaná velikonoční výzdoba. Výstavku měli barevně rozdělenou! Nejprve zazářila jarně rozjásaná kombinace žluté a oranžové.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Moc se mi líbila kombinace s dřevěnými paletami.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Následovala svěží zelinkavá barva. Příjemná na oko!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Něžná fialková.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A nakonec energická červená.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Variace v galoších. Gumáky nejsou jenom vidlácký přežitek, ale jsou velmi praktické a moderně zdobené. Navíc se hodí i k originální výzdobě.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nechyběl ani koutek místních mateřinek. Přemýšlela jsem, jestli je to keramika nebo opravdu pečivo, tak věrohodně koláčky vypadaly. (Koláčky? Vajíčka? Možná oboje)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nevěřila bych, co lze udělat z lahviček od actimelu.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dokonce se i soutěžilo v pečení velikonočních beránků. Pět vzorků, pět ochutnávek. Co dostane vítěz?
Zaujala mě chuť citronová a jasnej favorit byl beránek s chutí mletého hřebíčku.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vzadu v sálu nechyběly ani malé dílničky pro děti. Bavilo je to a vyrobily různé velikonční drobnosti, zapichovátka do květináčů nebo malá zátišíčka.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Samozřejmě se i prodávalo. Keramika, plátěné pytlíčky a věnce, zajímavé deníky s motivem zajíčků, pletené košíky, kraslice malované voskem i ryté, také jsem viděla vajíčka opentlená paličkovanou krajkou.







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nakonec jsem si koupila dvě kraslice a jedno vajíčko s paličkovanou krajkou. Taky jednu květinovou misku, pro mamku. A vlastně i pro tátu. Taky měl rád kytičky.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat