úterý 15. dubna 2014

Vytvořte velikonoční pohlednici - soutěž

Už se slétly všechny pohlednice z různých stran a přichází dny prohlížení, tipování a hlasování.

Pohlednice jsou seřazeny podle toho, jak mi přicházely. Odkaz na blog jsem dala přímo do obrázku, pokud byste se chtěli podívat, odkud vlaštovky přilétly. Teda, kuřátka a zajíčci...
Pozn. - dodatečně přidávám pohlednici od Lofn, kterážto mi nějak unikla, ale Lofn ji stihla zaslat včas. Takže, moje chyba. Bohužel, do ankety už ji přidat nemohu, proto, kdybyste někdo hlasovali pro Lofn, napište hlas do komentáře.
Lofn se omlouvám za opožděné zveřejnění. Ale jsi tady, a to je dobře!

1. mezinárodní spolupráce mezi Kitty a Vierkou Latrynou


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2. Ruža z Moravy


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3. Yominis


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4. Joina


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5. Erička


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6. Pavel T.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7. Miluška


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8. Eliška (Butty)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9. Sugr


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10. Rezzy


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11. Signora Alenka


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12. VendyW


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13. Treu


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
14. Mysteriouswolf


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15. Mad Med


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16. Janka



































17. Labanda


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18. Beruška


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19. Lofn (pozn.- pohlednice je s animací!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Všem vám děkuji za účast a za krásná zpracování, a díky tomu i za krásnou galerii, kterou jste umožnily zveřejnit.

Hlasovat můžete v anketě, hlasování nechám otevřeno asi do neděle.
Hlasování bude prozatím ukryto, aby nikoho neovlivňoval počet hlasů a aby se každý rozhodl, která fotka se mu skutečně líbí a které dá hlas. Samozřejmě, osobní ovlivnění je povoleno...

Přeji hezký den a pěkné podívání!


Hlasování uzavřeno - dnes.

*********************************************************************************
 
Přidávám i vyhlášení soutěže, aby bylo pod jedním článkem. Na závěr jsem připojila komentáře z hlasovacího kola a komenty z vyhlášení soutěže (tohle přehodnotit). Protože odezvy byly docela bouřlivé a stojí za uchování.

A je to tady! Podtrženo, sečteno. Spousta krásných pohlednic, spousta nápadů, také spousta komentářů rozličných.

Jasní vítězové, ale svůj hlas dostali vesměs všichni, kdo se tu objevili.
Včetně dodatečně zařazené Lofn, kterou jsem vážně nějak přehlédla v tom mumraji, za což se jí ještě jednou omlouvám.
Příště bude líp!

Na prvním místě se umístila s přehledem Erulka, se svou velikonoční básničkou, vlastoručně upečeným beránkem a 22 hlasy.

A je to tady! Podtrženo, sečteno. Spousta krásných pohlednic, spousta nápadů, také spousta komentářů rozličných.

Jasní vítězové, ale svůj hlas dostali vesměs všichni, kdo se tu objevili.
Včetně dodatečně zařazené Lofn, kterou jsem vážně nějak přehlédla v tom mumraji, za což se jí ještě jednou omlouvám.
Příště bude líp!

Na prvním místě se umístila s přehledem Erulka, se svou velikonoční básničkou, vlastoručně upečeným beránkem a 22 hlasy.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gratuluji k prvnímu místu!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Druhé místo získala svými jarními kytičkami a velikonočním říkáním, Eliška zvaná Butty. 19 hlasů!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gratuluji k druhému místu!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Do třetice všeho dobrého a zde byla ceněna jednoduchost velikonočního a elegance, celkem 16 hlasy. Třetí místo pro Pavla T., známého též pod pseudonymem TlusŤjoch.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A blahopřeji i k pěknému třetímu místu!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dále bych chtěla ocenit odvahu, do které se do tvoření pohledů pustily Kitty a Ruža z Moravy. Přece jen, ve světě grafiky se nepohybují často. Ale to vůbec nevadí, nedostatek zkušeností nahradila hravost a dobrá nálada. Je vidět, že velikonoční přání vzaly právě z tohoto pohledu - něco vytvořit a přitom se bavit. Bravo!
A taky si cením téměř mezinárodní spolupráce, neboť Kittin pohled byl vytvořen ve spolupráci se slovenskou blogerkou Vierkou, zvanou malebně Latryna. Vierka je také hravá osůbka, její výtvory jsem měla možnost shlédnout u Kitty.

Práci s prográmky dobře ovládá VendyW, navíc přidala svoje vlastní patchworková vajíčka, tedy ukázala, jaké krásné kousky se dají dělat se stuhami, nůžkami, lepidlem a špendlíky.

Kouzelný pohled vytvořila Rezzy, se svým opravdovým živým pískomilem a malými počítačovými hrátkami. Je vidět, že ne z každého vajíčka se vylíhne kuře.

Podobný mi připadá roztomilý pohled od Sugr, s vlastoručně naaranžovaným pozadím. Oceňuji též pěknou koláž od Mysteriouswolf, Milušky, Treu, Labandy, která se zapojila skoro na poslední chvíli, jednoduchost a přitom jasné velikonoční poselství s kraslicemi od Signory Alenky nebo Mad Med, či Janky, nebo zajímavě řešené dvoustránkové přání od Joiny.

Ještě bych chtěla vyzdvihnout tři skvělá provedení - předně vtipný nápad s velikonoční krysou od Yominis, krásná vlastoruční malba od Berušky a nápaditá animace od Lofn, která nám předvedla pohlednici tak, jak ji známe ve skutečnosti, tedy oboustranně.

Všem zúčastněným, na které se už nedostaly diplomky, gratuluji k nápadům a hravosti. A uděluji jim čestnou listinu účastníků.

Gratuluji všem!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Děkuji všem, kdo se zapojili do této krásné soutěže a přidávám pikantní koment od Malkiela.

 

4  Malkiel | Web | 21. dubna 2014 v 16:18 | Reagovat
Důrazně protestuji proti zmanipulování výsledků soutěže, protože nejlepší byly velikonoční krysy. ;-) 

Ostatní komentáře jsou k předchozímu článku a byla to docela bouřlivá nadílka.

Komentáře

1  Malkiel | E-mail | Web | 15. dubna 2014 v 23:41 | Reagovat
Při mém poněkud zvráceném smyslu pro humor u mne jednoznačně vyhrává pohled číslo 3.
2  mad Med. | Web | 16. dubna 2014 v 7:11 | Reagovat
Je děsně těžké, vybrat jen jeden obrázek, krásné jsou všechny. Ale protože Signora Alenka barví vajíčka jako já ;-), dávám jí hlas.
3  Marcelka - Celestine | Web | 16. dubna 2014 v 7:44 | Reagovat
Velikonoční pohlednice jsou krásné všechny  :-) Já dávám hlas Eričce :-)
4  Beatricia | Web | 16. dubna 2014 v 8:05 | Reagovat
Hlas dávám Eričce. Sama upekla krásného beránka.
Jinak jsou hezké a nápadité všechny pohlednice. :-)  :-)
5  VendyW | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 8:10 | Reagovat
Souhlasím s Malkim....vánoční krysy mne taky dostaly.....ovšem je nutné vyzdvihnout účast jediného muže zvláštním udělením bodu za odvahu. mezi tolika jezinkami :-D  :-D  :-D
6  mysteriouswolf | Web | 16. dubna 2014 v 8:35 | Reagovat
Jsou moc hezké všechny. Není důležité vyhrát, ale zučastnit se :-)  :-D
7  Kitty | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 8:48 | Reagovat
Hlásla jsem podle mě nejhezčímu pozdravu. A Vendy zvlášť děkuju za inspiraci. Takto nějak budou vypadat naše velikonoční vajíčka. Barva je zajímavá - z čeho asi? Napovíš? :-)
8  Helena | Web | 16. dubna 2014 v 9:38 | Reagovat
A já to propásla. :-(  :-) Ale nevadí, hlasovat budu tajně, aby se někteří necítili ochuzení. Přesto máš můj obdiv za organizaci soutěže. :-)♥♥♥
9  Kariol | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 10:02 | Reagovat
Bohužel jsem neměla žádnou inspiraci a tak jsem nakonec nic neposlala. :-) Ale sešla se tu pěkná hrstka povedených výtvorů! :-)
10  Gregiana | Web | 16. dubna 2014 v 10:11 | Reagovat
Můj hlásek dávám Eričce. :-)
11  Erička | Web | 16. dubna 2014 v 10:56 | Reagovat
Já zbožňuju myšátka :) Tak dávám hlas Rezzy :)
12  Ronnie Sparks | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 12:31 | Reagovat
Hlasovala jsem pro sedmičku :-)
13  Vendy | 16. dubna 2014 v 13:34 | Reagovat
Nejraději bych hlasovala pro všechny. Krásné pohlednice.
 Ale na první místo bych měla hned čtyři favority. 8-)
15  Marťas | 16. dubna 2014 v 14:49 | Reagovat
Hlas pro Eričku :-)
16  Jana * | 16. dubna 2014 v 15:21 | Reagovat
Dávám hlas č.7-Milušce.Tak koukej vyhrát !!!! :-)
17  Rezzy | Web | 16. dubna 2014 v 15:51 | Reagovat
To je skvělé, co všechno lidé vymyslí :-)
Jinak z té zrcadlovky jsem fakt unešená a hned jsem myslela na tebe, jak ráda fotíš, že by ses s ní určitě naučila divy :-)
18  Jára D. | Web | 16. dubna 2014 v 16:54 | Reagovat
Dávám hlas Mysteriouswolf. Je to nádherná pohlednice
19  machiina | 16. dubna 2014 v 16:58 | Reagovat
Ahoj,konečně škola vyřešená a můžu se věnovat blogu takže chválím samozřejmě myšlenku článku a oznamuju ,že už jsem aktivní :)Tak doufám,že se někdy příjdeš mrknout
20  Sugr | Web | 16. dubna 2014 v 17:14 | Reagovat
U mne zvítězil Pavel T. na plné čáře. Muž, který se nebojí soutěžit s tolika ženami - to je tedy machr! ;-)  :-) Má můj hlas i za to, jaké vytvořil velikonoční přáníčko - líbí se mi! ;-)
21  Máří Kosáček | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 17:43 | Reagovat
Krása, krása, všem se vám moc povedli. ♥ komu jsem dala hlásek ale nepovím. :-D
22  Karamelka | Web | 16. dubna 2014 v 18:09 | Reagovat
Eliška (Butty)         11.1% (6)
23  Labanda © | 16. dubna 2014 v 18:27 | Reagovat
v anketě chybi Lofn chci jí dát jen hlések
24  Vendy | 16. dubna 2014 v 18:52 | Reagovat
[23]: Labi, pro Lonf dej hlas v komentáři, já to započítám, bohužel už do ankety nemůžu zasáhnout, a Lofn jsem bohužel přidala pozdě, protože jsem přehlédla její upozornění, až mě upozornila Bea. Mrzí mě to.
Ale beru tvůj hlas pro Lofn jako daný, ju?
25  Doma | Web | 16. dubna 2014 v 19:35 | Reagovat
YOMINIS!!!! :D jednoznačně ! :D
26  Labanda © | Web | 16. dubna 2014 v 20:05 | Reagovat
[24]: tak má Lofn můj hlas ;)
27  Labanda © | Web | 16. dubna 2014 v 20:13 | Reagovat
[6]: souhlasím, také proto si ani nepíšu o hlasy a až koupim barvy do tiskárny (wendy pls připomen mi je v červenci to už bude zase sezona rozjeta,kuji) tak je všechny pro wendy vytisknu mám tiskárnu i na fotografie totiž ;) akorát, jde někde sehnat papír, který bude z druhé strany vypadat, jako pohlednice? No to zjistim na netu, také k čemu bych ho jináč měla ;) a Wendy mi pak na FB pošle adresu, viď zlato? A já jí pošlu, ale musíš mi připomenout ty barvy, potom si vzpomenu také rovnou na tenhle můj slib, bo já jsem vážně jináč hlava děravá [:tired:]  :D  ;-)  :-D
28  Vendy | 16. dubna 2014 v 20:18 | Reagovat

29  Lauralex | Web | 16. dubna 2014 v 20:55 | Reagovat
Všechny jsou hezký, hlas dávám poslední (Beruška). :-)
30  Hanka | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 21:05 | Reagovat
Všechny pohlednice se mi líbí, ale komu jsem dala hlas, neprozradím. ;-)
31  Ruža z Moravy | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 21:09 | Reagovat
Kdž mně se líbí víc těch pohlednic, Ty vtipné i ty jednuduché. Když člověk má jen jeden vybrat je to dilema. Lofn si s tím pohrála a byla by škodná, tak jí dej také můj hlas, jo? :-)
32  Lofnh | Web | 16. dubna 2014 v 21:43 | Reagovat
[23]:[26]: Děkuji zlati za hlásek.
Hlásla jsem ti také ;-)
[31]: Děkuji moc za hlas :-)
33  Dragell | E-mail | Web | 16. dubna 2014 v 21:59 | Reagovat
Pěkné pohlednice :) Moc by mne zajímalo, kdo použil vlastní fotografii, to bych rozhodně ocenila, škoda, že nejsou k výrobkům nějaké doplňující informace.
Můj hlas půjde k originálním velikonočním krysám :)
34  Lofn | Web | 16. dubna 2014 v 22:06 | Reagovat
[24]: Vendy,stane se...,to je o.k. ;-)
Všechny pohlednice jsou krásné a zasloužili by si dostat hlas :-)
35  mengano | E-mail | Web | 17. dubna 2014 v 6:08 | Reagovat
Hlas pro Tlusťjocha, i když mi chybí talíř :D Odvážným mužům patří svět.
36  signoraa | Web | 17. dubna 2014 v 11:57 | Reagovat
Všechny pohlednice jsou krásné a určitě by si zasloužili ocenit. :-)
37  Naďa | 17. dubna 2014 v 13:21 | Reagovat
To mám za to, že tě zanedbávám, soutěž mi unikla, tak - někdy příštěeee :-D
38  od-berusy | E-mail | Web | 17. dubna 2014 v 13:32 | Reagovat
[29]: Děkuji za hlas.
Jinak pro ostatní, obrázek Gazánie jsem malovala sama na plátno, poté jsem ho vyfotila a dodělala přání na PC :-)
39  Sugr | Web | 17. dubna 2014 v 18:02 | Reagovat
[33]: Jé, Dragel to jsem tak ráda, že se na to ptáš, či že tě to zajímá. Já ti moc ráda povím, jak to bylo s mým přáníčkem:
Já jsem na své přáníčko použila vše co jsem doma měla v místnosti kde jsem fotečku udělala svým mobilem Nokia 6300.
Tedy:
- želové bonbony zakoupené v Bile
- beránka, zakoupeného v prodejně vše za 39,-Kč
- kuřátko v košíčku - zakoupené v papírnictví.
Tyto předměty jsem naaranžovala na můj noční stolek v pokoji u okna a fotila!
TOŤ VŠE!
Takže...cokoliv bylo použito, bylo pouze mé a ničí jiné! :-D  :-)  :-D
40  Vendy | 17. dubna 2014 v 19:02 | Reagovat
[26]:[31]:hlásky započítám pro Lofn!
[34]: Příště si dám větší pozor, tohle se mi fakt ještě nestalo. :-? A máš pravdu, pohlednice jsou opravdu krásné, pěkná práce ode všech!
[37]: Nadi, škoda, určitě by tě něco takového bavilo. Snad příště, tohle není poslední fotosoutěž. I když, fotosoutěž... řekla bych spíš přehlídka dobrých nápadů. ;-)  :-)
[33]: Myslím, že vlastní fotografii použili všichni, aspoň zgruntu a dozdobili možná něčím z netu, ale to bylo dovoleno. ;-)  :-) Protože když se podíváš pořádně, všechno to jsou záběry, které může vyfotit každý. Kytičky, slepičky, kraslice na misce, velikonoční výzdoba, křečík z vajíčka, nebo velikonoční krysa... :-P  :-D
41  Jirka | 17. dubna 2014 v 20:47 | Reagovat
Dávám hlas Erulce :)
42  King Rucola | E-mail | Web | 18. dubna 2014 v 1:50 | Reagovat
Minimalne 15 rokov si lamem hlavu, ako moj velkonocny napad realizovat. Tohoto roku som konecne na to prisiel! Ale neskoro, takze az na buduce Velikonce(?). Alebo radsej uz teraz na Vianoce? (Cas leti ako diva svina.) Takze mozem uz len hlasovat, co cinim tajne, lebo som tu druhy muz (aspon si to myslim) a vrana k vrane si sada. Cim som "nic neprezradil". :-D
43  Gabča | 18. dubna 2014 v 8:03 | Reagovat
Přijde mi, že všechna přání dělaly staré paní bez vkusu. Pouze č. 18 je boží:3
44 Vendy Vendy | 18. dubna 2014 v 9:01 | Reagovat
[43]: Pohlednice č.18 je opravdu krásná. Ale tvá zmínka o starých paních byla už méně krásná, protože nehodnotím věk, ale pohlednice, a kdyby sis dala práci a klikla na odkazy (v pohledech), zjistila bys, že pohlednice tvořily dámy a dívky v různých věkových kategoriích, a taky jeden muž, který rozhodne netrpí nevkusem, stačí nahlédnout na jeho blog. Jestli se ti pohlednice zdají být nevkusné, budiž, máš právo na svůj názor, ale zmínka o "starých paních" byla nevhodná.
A mimochodem, je škoda, že jsi nevytvořila taky nějakou,ráda bych ji uvítala, kreativních nápadů a vizí není nikdy dost. Třeba bys nám ukázala, jak taková správná velikonoční pohlednice má vypadat. 8-)
45  Yominis | E-mail | Web | 18. dubna 2014 v 9:30 | Reagovat
Osobně se mi nejvíc líbí č. 18 od Berušky. U takové bych si dokázala představit, že bych si ji i koupila :-)
46  Date tree | E-mail | Web | 18. dubna 2014 v 9:32 | Reagovat
Za mě 13. chlapeček je neskutečně roztomilý :-)
47  Hela | E-mail | 18. dubna 2014 v 10:31 | Reagovat
dávám hlas Jance č.16
48  jessy7 | Web | 18. dubna 2014 v 10:46 | Reagovat
Krásné náramky přátelství! Koukněte ;)
http://www.fler.cz/shop/jessy7
49  Bev | E-mail | Web | 18. dubna 2014 v 14:55 | Reagovat
Všechna přání jsou krásná, pestrá a nápaditá. Svůj hlas dávám Rezzy. Myška ve vajíčku mě okouzlila. :-)
50  Lofn | Web | 18. dubna 2014 v 15:48 | Reagovat
Vendy,přeji ti příjemně prožité
Velikonoce a spoustu pohody,s komentáři typu[43]: si nedělej hlavu,i když by mě zajímalo,zda by to dotyčná také tvrdila o své babičce!Já bych si tohle tedy nikdy nedovolila,rodiče a prarodiče mě prostě asi jinak vychovali...
Zvu tě k sobě na blog - někdo se mi tam v komentářích vyznal a je to nepublikovatelné :-!,ani ti to sem nebudu psát!
Malý pozdrav pro tebe:http://lofn.blog.cz/1404/vesele-velikonoce
51  ▲channi | Web | 18. dubna 2014 v 16:33 | Reagovat
Niektoré sú naozaj vydarené :) najviac sa mi však asi páči od Berušky...
52  Em Zet | Web | 18. dubna 2014 v 17:34 | Reagovat
Hlasovala jsem pro Pavla T., protože jeho pohlednice jako jediná není přeplácaná. :-D Rozhodovala jsem se mezi ním, Beruškou a Lofn. :-) Lofn má zase hodně originální verzi. :-)
53  Erička | Web | 18. dubna 2014 v 17:47 | Reagovat
Milá Vendy, přišla jsem ti popřát krásné a veselé Velikonoce a hlavně hodně zdravíčka :)
54  Sugr | 18. dubna 2014 v 18:25 | Reagovat
[43]: To jsi koukala špatně, všechna přání dělaly nejen staré paní bez vkusu - ale i jeden pán a s vkusem! :-D
Je pravdou, že staré paní, kterým je ještě o generací víc než nám zúčastněným, se tu neobjevily, to by jsi měla ještě větší radost! :-D
55  Helena | 18. dubna 2014 v 19:40 | Reagovat
Tady je živo. :-D  :D Vendulko, přeji Ti krásné Velikonoce.♥♥♥
56  Laleh Maro | E-mail | Web | 18. dubna 2014 v 19:52 | Reagovat
Neviem prečo, ale Tlusťjoch mal najlepšiu, ostatné mi (prepáčte) prišli too much. :-)
57  Vendy | 18. dubna 2014 v 21:05 | Reagovat

59  od-berusy | E-mail | Web | 18. dubna 2014 v 22:12 | Reagovat
[44]: Souhlasím 8-O
60  mysteriouswolf | 18. dubna 2014 v 22:19 | Reagovat
[18]: děkuji :-)
61  mysteriouswolf | 18. dubna 2014 v 22:28 | Reagovat
[43]: A co by jsi na velikonoční přání dala ty ? Dej něco do placu, ať posoudíme my, jaký máš vkus. Určitě výborný, jinak by jsi jistě takhle povrchně  nesoudila druhé že.  To si "může dovolit"  přece absolutní špička :-?
62  mysteriouswolf | 18. dubna 2014 v 22:40 | Reagovat
[42]: tak je od tebe hezké, že jsi tu tak "skrytě"  podpořil jediného chlapa mezi soutěžícími ;-) Pavlovo přání má prostě vtip :-)
63  Beatricia | Web | 18. dubna 2014 v 23:14 | Reagovat
Off theme: Děkuji ti za hezký komentář a za pochvalu toho líbezného komentu. Jinak, jestli mohu, tak v grafické terminologii se ta lištička nazývá animovaný oddělovník.
Přeji ti hezký sváteční víkend a bohatou pomlázku přes sukni. :-D  :-D
64  Pufflie | E-mail | Web | 19. dubna 2014 v 9:07 | Reagovat
Sááprlote, nějak jsem to celý vypustila a zapomněla... :D Musím říct, že rozhodování pro mne bylo opravdu strašlivě těžké. Nakonec jsem vybrala dva favority, Berušku a Lofn. Nejraději bych hlasovala pro obě. No, myslím si, že nějakou kulišárnu, jak dát hlas oboum, vymyslím hned O:) Jelikož Lofn není v té anketě, tak tedy dávám hlas tadyhle přes komentář... A na Berušku klikám :D
65  Rezzy | Web | 19. dubna 2014 v 10:53 | Reagovat
Moc děkuji :-) Jinak v naší rodině na šlehačky kašlem, my máme tradici velikonočního zajíčka, který nám po bytě schovává čokoládová vajíčka :-D Mamka ty typické české Velikonoce neměla nikdy moc ráda a tak s taťkou zavedli tohle. Mně se to taky líbí víc než šlehačka :-)
66  karlaprazakova | Web | 19. dubna 2014 v 17:21 | Reagovat
Jsou krásné a vtipné všechny. :-)
Nemůžu se rozhodnout, ale nakonec klikám na Rezzy :-)
67  Včelka | E-mail | Web | 19. dubna 2014 v 20:31 | Reagovat
Erička :-)
68  Intuice | E-mail | Web | 19. dubna 2014 v 21:27 | Reagovat
Dávám hlas Milušce - číslo 7. :-)
69  Ruža z Moravy | E-mail | Web | 19. dubna 2014 v 21:45 | Reagovat
[43]: Máme to brát tak, že vkus mají pouze mladí. Takže, kdybych tam prskla kytičku nebo třeba našeho Mufa a Mudlu, napsala Veselé Velikonoce, bylo by to vkusnější? Tady nešlo jen o jednoduchost, ale o určitou fantazii, tak trochu tradiční znaky Velikonoc. Tak jsem to aspoň pochopila. Je fakt, že v jednoduchosti je krása, ale jak kdy.Pozadí, něco domalovat, něco přidat vyfoceného a to tady má většina. ;-)  :-D
70  Ruža z Moravy | E-mail | Web | 19. dubna 2014 v 21:53 | Reagovat
[54]: Sugr, objevily. Já se svým věkem netajím a pranic mi nevadí, že jsem letitá. Ne všichni staří si zaslouží úctu, co si budeme povídat. Možná ta dívenka má jiné zkušenosti. A ,,jestli ji muchy nepos..bude taky stará"- říkávala naše babička. ;-)  :-D
71  Vendy | 20. dubna 2014 v 11:11 | Reagovat
[69]:[70]:Já na rozdíl od Gabči oceňuji, že jste se do soutěže zapojily a beru to jako hru. Lepší něco vytvořit, než nevytvořit nic. :-)
72  Linda | Web | 20. dubna 2014 v 15:36 | Reagovat
Jsou krásné!
73  pizlik1 | E-mail | Web | 20. dubna 2014 v 15:49 | Reagovat
Líbily se mi všechny, škoda, že jsem mohla hlasovat jen pro jednu.
Jinak pro Gabču: Ukaž děvenko, co umíš. Rádi bychom si prohlédli Tvoje výtvory. Kritizovat umí každý, ale jít se svou kůží na trh dokáže málokdo.
74  David | E-mail | Web | 21. dubna 2014 v 12:44 | Reagovat
Všechny jsou krásné, ale hlasuji pro Yominis (č. 3) za originalitu. :-)
75  Ko Ky | Web | 24. dubna 2014 v 17:57 | Reagovat
moc pěkný nápad :-)
76  La La | 28. května 2014 v 15:54 | Reagovat
Všetky sú krásné



Žádné komentáře:

Okomentovat