pondělí 4. června 2012

Rozvlněná voda . gify od Beatricie

4.6.2012

Po znepokojivém odmlčení se nám vrátila Beatricie
- její nepřítomnost nebyla zaviněna nemocí, ale totálním rozkladem a rozpadem přístroje zvaného PC. Po generální opravě a úpravě a totální rekonstrukci Bea znovu rozjela svůj grafický um a na přivítanou nám předvedla několik pěkných úprav obrázků...

A protože Beatricii nadchla myšlenka rozvlnit vodu na mých posledních fotkách, nebyl vůbec žádný problém se domluvit - sama jsem byla zvědava na výsledek, ale protože už mi Bea několik foteček s vodou uvedla do pohybu, věděla jsem, že se mám na co těšit.
A taky že ano!
Ukázky její grafické animace přidávám zde:

Potůček poklidně tekoucí. Až mám chuť si na tu lavku sednout a ráchat nohama ve vodě...
 ve vodě...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skvěle vystihnuté čeření vody. Takové bylo i ve skutečnosti!
Letci poletuchy - Bein nápad!















Proklatě ošklivý barel. Na rozdíl od vody, která se příjemně vlní a nevzhledný barel omývá...















A ještě jsem našla nějaké starší fotečky, které už mi Bea stačila rozhýbat dříve...

Další rameno řeky - mé oblíbené místo k focení















Jeden z našich rybníků. Zrcadlení původní a rozvlnění od Beatricie.














Jedna z prvních úprav řečiště jménem Svratka...

Žádné komentáře:

Okomentovat