sobota 11. září 2010

Hra se jmenuje Deset věcí, které mám ráda

11.9.2010

Tato hra by se mohla jmenovat Nepřetrhni řetěz - a to je slovo, u kterého se mnozí bloknou a šprajcnou a zavřou oči a kliknou klávesou Delete.

Nedeletujte, prosím.
Zkuste se přemoct a číst dál. Ta hra totiž není vůbec špatná. Je lehká, nic vás nestojí, jen chvilku přemýšlení, vybrání deseti lidiček a odeslání dál. Není to žádná šestiletá holčička ani strašidelná Daisy, která na vás vyskočí v 10.hodin večer a udělá Baf. A utrhne vám hlavu, nebo tak podobně...

Má jednoduchá pravidla:

1. Uvést, kdo Tě do hry pozval
2. Vyjmenovat 10 věcí, které máš rád
3. Prostřednictvím komentáře pozvat dalších 10 osob do hry

Do tmy mě pozvala Iva - zajímavá blogerka, která má ráda svoji rodinu, kytičky, čtení, ruční práce, plete krásné věci z papíru a fotografuje.
Její web najdete zde: Iva 221

(A na ukázku jeden výrobek z ručních prací, které má ráda - pletený košík z papíru. Šikulka!)
















Deset věcí, které mám ráda

(vlastně jsem to vyjmenovala už v květnovém článku, ale těch věcí bylo stejně víc, takže zkusím něco přidat a obměnit.

Deset věcí, které mám ráda?

1. Když mě nikdo neprudí a neříká, co mám dělat a jak mám žít.
2. Dobrou muziku.Folk, rock, popík, soundtracky, a dokonce zčásti i tzv.vážnou hudbu.
3. Když se mi něco povede. Třeba uvařit oběd, aniž bych ho připálila.
4. Grilované kuře. Kupované. Nezdravé, voňavé, velmi dobré.
5. Můj digitálek fotografický. Seká desítky a stovky fotek lidiček, které mám ráda a věcí, které se mi líbí.
6. Červenou barvu. Je živá a energická. Taky modrou barvu. Je uklidňující a je barvou naděje.
7. Jahody se šlehačkou. K tomu snad nemusím dodávat nic...
8. Knížky - ráda čtu. Scifíčka, romantiku, humorné, taky horory a thrillery.
9. Filmy, které vezmou za srdce. Pán prstenu, Jak přicházejí sny, Prolomit vlny, Lepší už to nebude.
10. Legrace - té není nikdy dost.

Deset lidí, kterým chci hru přeposlat:












(Bohužel, lidí má být jen deset, zjistila jsem, že z původního seznamu jsem jich seškrtala aspoň polovinu.)

Jména jsem vybírala i podle toho, že máme společné známé blogerky a blogery. Takže si myslím, že i k nim se hra dostane právě touto cestou.

Ještě bych ráda řekla - nemusíte hru přesně okopírovat podle mého článku. Důležité jsou tři pravidla, která uvedete - a vypíšete.

Hezký den všem!



















Obrázek: můj. Upraveno v PF.

Žádné komentáře:

Okomentovat