neděle 5. září 2010

Neděle, ta zlá

5.9.2010

Vyšívám na počítači, kroužím po baráku a tak trochu uklízím, mezitím vařím polívku kuřecí (s kupovanými "domácími" nudlemi a chystám oběd podle Ivety Bartošové. Teda - spíš inspirovaný I.B.
O Ivetě jsem psala včera, nebudu se s její osobou dál otravovat, ale oběd, co vařila s dvojitou pomocí, vypadal celkem dobře.
Takže dnešní meníčko bude kuřecí polévka s nudličkama, do které dám cibulku, kořenovou zeleninku a nějaké to koření, a pak kuře zapečené v remosce - tedy spíš kuřecí stehýnka, podložená oloupanými syrovými bramborami a cibulí. Vše osolené, opepřené a brambory navíc okořeněné majoránkou. Zalité olejíčkem, ještě přemýšlím jestli dát slunečnicový nebo olivový. Ach, ty starosti.
Pečeno bude v remosce, jednom z výborných vynálezů dnešní kuchyně.

Kroužím po domě, sem tam se přitočím k počítači abych se mrkla co je nového, mezitím sleduju Pány kluky a královsky se bavím a snažím se nemyslet na to, že mi zítra bude o rok víc.

Venku na mě pomrkává studené zářijové počasí (ach, to počasí), podzimně těžká oblaka a sluníčko, které se střídavě schovává a střídavě ukazuje. Není vůbec aprílové!

V digitálku už mám nové fotky, které by chtěly na svět, a já na ně tolik, tolik kašlu. Ale nebojte, fotečkové a obrázkové, vpustím vás do té počítačové arény, co by dup. Taky se mi utváří představy dalšího videa, zřejmě z upravených fotek, které jsem stačila vytvořit, mám jich tolik, že to bude na několik ukázek.

Na Youtubku jsem s potěšením zjistila, že počet shlédnutí některých mých kousků hezky narostl. Nejvyšší číslo zatím bylo k videu Zelené rukávy, k dnešnímu dni 1780. Druhé nejvíc sledované video je  Tulácký ráno (v mém dubnovém článku Tulácký večer) s pěkným počtem 945 shlédnutí. Třetí je Angelique - Theatre of tragedy, trochu metalová balada, s počtem 290 shlédnutí.
(Pro případné rýpaly, pro mě je to dost vysoké číslo. Vím dobře, že na youtubku jsou cifry daleko vyšší, ale já i to moje pokládám za úspěch...)

Co mě potěšilo, že nejčastěji sledovaná videa jsou s našimi českými písničkami. Ajaj, mluvím jako patriot. Ale protože ty české písničky jsou zároveň od nejlepších folkových a trampských skupin, je to vlastně pocta.




Žádné komentáře:

Okomentovat