sobota 4. září 2010

Poslouchám Měsíční blues

4.9.2010

Poslouchám Věru Martinovou a její Měsíční blues. Tato country dáma našich luk a hájů má vcelku příjemný hlas a melodické písničky. Malý dům nad skálou, Toulavý džíny, Poslední Rallye, Dál jen vejdi.
Poslouchám Věru Martinovou a porovnávám ji s jinou zpěvačkou, kterou jsem mohla pozorovat tento týden v novém primáckém pořadu Čápi s mákem.
Když odmyslím, jaký výběr do tohoto kuchařského speciálu dali, a s jakým cílem, tak jsem si nejlíp hodnotila jednu celebritu - a to rozhodně nemyslím Dolly Buster.
Jo. Asi nejlíp z celého týdne vyšla Agátka Hanychová. Vlastně za celý týden nejlíp zapadala, držela se trochu v pozadí, nebyla trapná - a jako jediná v pondělním pořadu uvařila meníčko sama.

Ale vrátím se zpět... koho jsem porovnávala s decentní dámou country music Věrou Martinovou? Byla to naše slavice líbezná, Iveta Bartošová.

Po pravdě, její soukromí a excesy a výstřelky a problémy s alkoholem a s partnery mě moc nezajímaly. Věděla jsem o tom díky denním hlášením bulvárních komentářů, ale nepitvala jsem to. Teď jsem měla možnost ji pozorovat během celého týdne - a co jsem viděla?

Ta holka je naprosto nedospělá. Říkám holka, protože do zralé ženy má daleko a s dospělostí ji spojuje pouze věk.

Působila falešně, nepřirozeně, rozmazleně. Svůj podíl nebyla schopna sama splnit, pro vaření si musela přizvat dva pomocníky. (Paradoxní bylo, že přesně toto vyčetla posledním dvěma soutěžícím, Dolly a Noře, které vařily v týmu, protože soutěžících bylo tentokrát šest a pracovních dnů v týdnu je, jak známo, pět.)

Iveta je vyumělkovaná od hlavy k patě a po pravdě, připadá mi, že vůbec neví, kdo je. Neumí se chovat, nemá ani špetku základní slušnosti (na třetí návštěvu přišla s několikahodinovým zpožděním s výmluvou, že musela nahrávat, na poslední návštěvu se zpozdila s vysvětlením, že se zdržela objímáním stromů. Laik žasne, odborník se diví a docent Chocholoušek chystá speciální oddělení.)

Nepochopila jsem, o co jí šlo. Při posledním hodnocením se tolik snažila najít nějaké chyby na vaření posledního soutěžního týmu, že jim vytkla binec v kuchyni, nepřírodní potraviny s oddůvodněním, že jí pouze přírodní stravu bez éček a ve finále fakt, že vařily dvě.
Co mě nejvíc fascinovalo, její způsob, jak vyštengrovat osoby kolem sebe do maxima. Když se jedna z těch dvou kritizovaných dam neudržela a vybuchla, stáhla se Iveta do pozice bezbranné dívenky, která snad nemůže ani nic říct, protože ta druhá nesnese kritiku. Úžasný výkon, gratuluji, Ivetko!

Proč vůbec spojuji Ivetu Bartošovou s Věrou Martinovou?
Věru zrovna poslouchám ve sluchátkách a příjemně zní, Ivetu jsem sledovala celý minulý týden (občas nepřestávám žasnout, jak nemožně se dokážou celebrity chovat). A taky trochu srovnávám ty dvě dámy ve vystupování, chování a celkovém dojmu. O Věře Martinové totiž není téměř slyšet, Iveta Bartošová naproti tomu je v médiích téměř nepřetržitě. Jen, Ivetko, měj na paměti, že to není kvůli tvému zpěvu, ani kvůli tvému talentu, ale kvůli tvému nemožnému chování, neustálým výstřelkům a nezvladatelnosti.



















Poslední rallye







Žádné komentáře:

Okomentovat