úterý 7. září 2010

Co mě maminka naučila

7.9.2010 (emailovky)

Co mě maminka naučila?



Moje maminka mě naučila OCENIT DOBŘE ODVEDENOU PÁCI:
,,Jestli se hodláte navzájem pozabíjet, tak ale venku - právě jsem uklidila!"


Moje maminka mě naučila NÁBOŽENSTVÍ:
,,Modli se, aby to šlo z toho koberce dolů!"


Moje maminka mě naučila LOGICE:
,,Proč? Protože jsem to řekla!"


Moje maminka mě naučila PŘEDVÍDAVOSTI:
,,Ujisti se, že máš čisté oblečení, kdyby se stala nějaká nehoda!"


Moje maminka mě naučila OHEBNOSTI:
,,Podívej se na tu špínu co máš na zádech!"


Moje maminka mě naučila IRONII:
,,Ještě chvíli breč a já ti k tomu dám skutečný důvod!"

Moje maminka mě naučila MNOHO O VĚDĚ ZVANÉ OSMOZA:
,,Zavři pusu a sněz tu polívku!"


Moje maminka mě naučila ZÁVISTI:
,,Na světě jsou miliony dětí které nemají tak úžasné rodiče jako vy!"


Moje maminka mě naučila VYTRVALOSTI:
,,Neodejdeš odsud, dokud nedojíš ten špenát!"


Moje maminka mě naučila POČASÍ:
,,Tvůj pokoj vypadá, jako by se tu přehnalo tornádo!"


Moje maminka mě naučila ŽIVOTNÍMU CYKLU:
,,Přivedla jsem tě na svět, tak tě z něj můžu zase rychle zprovodit!"


Moje maminka mě naučila MATEMATICE:
,,Kolik chceš knedlíků?
,,Dva."
,,Dostaneš tři!"

Žádné komentáře:

Okomentovat