pondělí 13. září 2010

Deset věcí, které nemám ráda

13.9.2010

I v šíleném světě existují protipóly. A k deseti věcem, které mám ráda, bych mohla přidat i dodatek - deset věcí, které ráda nemám.

Ve skutečnosti těch věcí může být víc. Pokud se zaměřím na detaily a drobné zlomyslnosti každého dne, žebříček věcí by mohl narůst.
Ale zkusím sestavit takový základní minižebříček, abych neunavovala a nenudila.

Deset věcí, které nemám ráda

1. - Když se mi něco nepodaří (cokoliv. Vždycky mám pocit, že jsem selhala a jsem k ničemu. Ten pocit taky nemám ráda, podkopává nohy.)

2. - Drby (nevadí mi takové ty obecné, ale drby, které očividně poškozují jiného člověka, to mi vadí.)

3. - Škodolibé lidi (souvisí s bodem 2 - škodolibý člověk může roznést špatný klep a pošramotit pověst. Škodolibý člověk má radost ze všeho, co se ti nepodaří.)

4. - Nedořešené veřejné věci, které neblaze ovlivňují život lidí (například integrovaná doprava)

5. - Politiky a jejich lži (tady snad nemusím rozvíjet, ti lidi jsou úplně mimo, bohužel nám vládnou.)

6. - Dnešní dobu. (Připadá mi opravdu šílená. Sonet 66 je dobrá reakce.)

7. - Nezdvořilost, hulvátství, zlobu, násilí.

8. - Skutečnost, že se rozum vytrácí. (Lze zaměnit s bodem šest, je to jeden z příznaků dnešní doby.)

9. - Bezmoc (nemožnost něco změnit, něco napravit, něco udělat.)

10. -Když se mi něco nepodaří (dějiny se někdy opakují...)

Žádné komentáře:

Okomentovat